michael691 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg får ikke logga inn på msn. Får en 80071392. Det står ikke i hotmail hjelp greinene og når jeg brukte google fikk jeg opp bare en ting og det var ipconfig flush dns. Det gjorde jeg men problemet er der enda. Også Youtube da. Når jeg spiller av filmer står de helt stille, selv når den er på stopp /play. hvis jeg spoler så ser jeg filmen i bilder bare. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Logga bare av ista og nå logga jeg på igjen. håper noen vet svara. Takk på forhånd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvilken nettelser bruker du? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvilken nettelser bruker du? Firefox 3.03. Rart... Ser ut som ALLE filmene stopper på 2 sekunder Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 En reinstallasjon av flash player kan kanskje hjelpe deg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 En reinstallasjon av flash player kan kanskje hjelpe deg. Takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 No problem Når det gjelder MSN så vet jeg ikke helt hva som kan være problemet. En reinstallasjon av MSN hadde sikkert heller ikke gjort noe. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 No problem Når det gjelder MSN så vet jeg ikke helt hva som kan være problemet. En reinstallasjon av MSN hadde sikkert heller ikke gjort noe. Det var det at 2 msnmgr.exe gikk (ja jeg bruker 2 msn'er) Men den var ikke i systemstatus feltet. Så jeg bare avslutta prosessen så trykte jeg på den igjen så funka det Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Firefox 3.03. Rart... Ser ut som ALLE filmene stopper på 2 sekunder AKKURAT samme feilen hadde jeg i går kveld også. Jeg la inn nye Flash Player 10 og så var problemet borte. Uvisst om det var det som rettet problemet eller om Firefox bare trengte å bli startet på nytt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Firefox 3.03. Rart... Ser ut som ALLE filmene stopper på 2 sekunder AKKURAT samme feilen hadde jeg i går kveld også. Jeg la inn nye Flash Player 10 og så var problemet borte. Uvisst om det var det som rettet problemet eller om Firefox bare trengte å bli startet på nytt. Jeg lasta ned Firefox 3.1 beta og det gjorde susen ^^ Men nå funker ikke adblock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå