Microfiber Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen av dere der ute som kan lage en guide til ossen og lage en Bot til ett nettspill? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) ... fordi du er heldig over at ingen har skjelt deg ut enda Det er ingen her (ihvertfall ingen av de flinke, som faktisk er ganske mange) som vil støtte deg med hvordan du jukser i dataspill. Dessuten er det flere med ganske lik avatar som deg som har spurt tidligere hehe Endret 15. oktober 2008 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Finn deg noe bedre å gjøre, fjortiss! Vi har annet å gjøre enn å hjelpe patetiske småbarn med å jukse i et nettspill og bryte nettspillets EULA! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hør på manfred, stort sett det som kommer ut av han er riktig. Denne gangen tror jeg også han har rett Finn deg noe å gjøre din fjortiss! Cheats kan du uansett laste ned fra nettet, uten at jeg skal si hvor og hvordan. Jeg kan hjelpe deg å laste ned keyloggers... Endret 15. oktober 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ikkje tillatt å diskutere på dette forumet, tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg