Unifaun Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Heisann! Når jeg starter opp maskinen min kan jeg bevege musa fritt, men jeg får ikke lov til å trykke på noen ting. For å få til det må jeg trykke på ctrl+alt+delete og få opp task manager. Deretter funker det meste fint, med unntak av at par programmer som fortsatt har problemet. Nr. 1 er min Audiofire Console som er et program jeg trenger for å stille inn opptaksnivå etc. på lydkortet mitt. Der får jeg ikke lov til å klikke på noen ting. I Azureus får jeg gjøre en ting, også får jeg ikke trykke på noe før jeg har gått inn i task manager og ut igjen. Firefox lar seg heller ikke bruke med mindre jeg vil trene meg i å hoppe framover med tab. Jeg har en logitech mx700-mus med tilhørende tastatur. Jeg har prøvd med en annen ledningsmus som også var fra logitech. Kanskje det vil hjelpe å kjøpe seg ei mus av en annen produsent enn Logitech? Meget frustrerende problem dette. Jeg hadde satt stor pris på om noen visste løsningen så jeg kan bruke lydkortet mitt skikkelig igjen. MVH Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Bruker en Logitech G9 sammen med Windows XP x64, ingen problemer – tror ikke det er Logitech det er noe galt med. Er alle drivere installert skikkelig? I Enhetsbehandling ( Winkey + Pause/break -> Hardware/Maskinvare -> Device manager/enhetsbehandling ) - er det noen konflikter eller problemer der? Du kan prøve Driver Cleaner for å totalt fjerne drivere, så du kan legge de inn på nytt, og du kan også prøve CCleaner som blant annet rydder opp i feil i registeret ditt, eller fikser problemer med delte DLL-filer. Endret 15. oktober 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
Caligo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde et lignende problem med min G7 mus. Dette løste seg kjapt da jeg byttet musen. kjørte da også xp64 som du gjør, og fant generelt ikke noen feil med noe annet enn musen (som forøvrig fungerte fint på andre systemer) Lenke til kommentar
Unifaun Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Ok, jeg får prøve å bytte mus da. Returrett er jo alltids fine ting om det ikke løser problemet. Haraldson: Alle driverne er i orden. Den kjører en windows-driver og ikke logitech-driver, men det tror jeg alltid den har gjort uansett. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå