MST Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja..som tittelen sier.. Hvor finner jeg " DMZ " eller " DMZ Host " på router menyen til ZyXEL G-2000 PLUS v2? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er vel under LAN eller NAT/SUA men det heter ikke DMZ, bare Server tror jeg. Lenke til kommentar
MST Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Hmm, finner bare DHCP Server og DNS Server.. Ser slik ut på LAN og NAT/SUA: Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Gå på SUA/NAT og sett ipadressen din ved Default Server (="DMZ") Lenke til kommentar
MST Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Mener du der det står Default server her? Fordi jeg skal gjøre detta her på routern min: * In your Internet Browser, type the address of your default gateway, this will take you to your Router Configuration Page. Look for any mention of DMZ * When you have found this, it will ask you for the Static IP of the DMZ host. This is simply the Internal IP that you assigned your PS3. We used 192.168.1.80. * Finally, turn off your Router, PC and PS3 for a few minutes to ensure that the new settings are loaded. Then your ready to go! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, forklaringen er at de kaller det for default server istedet for DMZ av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå