Gå til innhold

Trådløst tastatur uten mottaker - Noe håp?

Anbefalte innlegg

Her forleden dag fant jeg noen trådløse tastatur på den lokale el-retur plassen. :love: Dessverre lå ikke mottakerne der. (Den dingsen du kobler til USB-porten slik at tastaturet fungerer). Er alt håp ute da? :cry: Finns den en slags universell mottaker som kan brukes på mange tastatur? Er det mulig å modifisere tastaturene for så å lodde på en kabel?

Hvilke signaler er det slike trådløse tastatur egentlig sender ut? Er det Bluetooth, IR eller noe bare radiobølger?

Kan informere om navnene på tastaturene:

"Logitech Cordless iTouch Keyboard"

"Logitech Cordless Desktop Pro"

Takk for all hjelp! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg tror du kan få kjøpt separate mottakere, men er har ikke peiling på hvor du kan få kjøpt slike.. Er visst vanskelig å få tak i, men du kan jo prøve hos elektroforhandlere (Elkjøp, Expert).

Endret av AdrianJ
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det ingen som vet hvor jeg kan få tak i en slik universal mottaker? :wow: Eller om andre måter å kunne ta i bruk tastaturet igjen. Kan andre mottakere som følger andre tastatur fungere på flere typer, mao. disse tastaturene også?

Lenke til kommentar

Sikter du til at jeg skal kjøpe et Logitech tastatur og bruke medfølgende mottaker, eller bare en mottaker? Og dersom bare en mottaker, må jeg vende tilbake til mitt første spørsmål, hvor finner jeg det? Ingen som har en liggende... :innocent:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...