Gå til innhold

Nettbasert dokumentlagring - alternativ til eRoom7

Anbefalte innlegg

Eg har kikka på eRoom7 frå Joint og tenker at løysinga inneheld ein del unødig funksjonalitet. Målet er nettbasert dokumentlagring (helst via web), med støtte for ut- og innsjekking av dokumenter.

Mellom 15 og 30 brukarar treng løysinga og enkelte mapper bør ha avgrensa tilgang så ikkje alle får innsyn. Bruk av private mapper er også intressant.

Med Joint si løysing på 195,- per mnd per brukar + 0,15 kr. per MB over 1 GB, endar ein fort i 25 000,- per år, sjølv om ein del brukarar då har "felleskonto" i systemet.

Mitt spørsmål er om det fins rimelegare løysingar som har ferre funksjonar?

Prosjekthansaming og det er ikkje naudsynt.

http://www.joint.no/binary/33/file/

http://www.joint.no/priser/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hva med en Linux-boks? F.eks kan Clarkconnect, med flexshare og evt samba, muligens fungere. Her kan de brukerne du ønsker få tilgang til de forskjellige områdene via FTP, HTTP, fil, og/eller epost. Enorme muligheter.

Med det antall brukere du skal ha, blir selve lisensen ganske rimelig, noe helt annet enn de beløpene du nevner.

Du må naturlig nok ha deg en server/PC som kan gjøre denne jobben, og uten at jeg er noe Linux-geni, vil jeg tro at her trengs det ikke særlig kraft, men kanskje heller en god backup-løsning, noe som også er innebygget i Clarkconnect, via bacula-modulen.

Lenke til kommentar

Det var alt anna som var utgangspunktet, men det hadde faktisk vert kjekt å lagd ei løysing. Utfordringar er som du seier backup, ansvar for eigen oppetid, vedlikehald med oppdateringar, osb. Vidare får ein ansvar for tilgangskontrollen.

Akkurat no trur eg Clarkconnect-forslaget er uaktuellt.

Er det kanskje nokon her som har erfaring med Domino Doc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...