Bjonski Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Her kommer mine bilder fra oktoberfest 2008. Utfordring: Treffe fokus skikkelig og prøve på noe spennende. Deltagernivå: Entusiast(velger denne for å gi meg enda en utfordring). Utstyr: Nikon D40 + Nikkor 50mm F/1.8(manuell fokus). Endret 15. oktober 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) 15 Oktober Usikker på hva jeg synes om dette, men det er dagens bidrag. Det er en del støy, men slik ble det etter konvertering til gråtone. Noise reduction i Lightroom fjerner en del av detaljene på gitarkassa, så jeg droppet det. Ligger også litt støv under strengene på gitaren, men den har stått urørt i mange år. ISO 200 F/8 3sek En versjon med noise reduction: Endret 15. oktober 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Litt mer høstrelatert bilde denne gangen. Iso 800 F/4 1/60 sek Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Oi. Glemte bilde i går. Får legge ut et bilde senere i dag. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Litt mer høstrelatert bilde denne gangen. Synes bildet fremstår som noe uskarpt? Dessverre ikke så veldig interessant i mine øyne. Gitarbildet var fint! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Litt mer høstrelatert bilde denne gangen. Synes bildet fremstår som noe uskarpt? Dessverre ikke så veldig interessant i mine øyne. Gitarbildet var fint! Er enig der, etter å ha forlatt pcen og kommet tilbake ser jeg heller ingenting i det bildet. Lot det ligge, siden jeg først hadde valgt det. Har vært veldig opptatt i dag, så vet ikke om det blir noe bilde i dag heller.. Får nok revurdere min Entusiast vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Iso 400 F/4 1/5 sek Lenke til kommentar
magneska Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Det siste der er i alle fall skarpt! Synes kuttingen av korken forstyrrer noe. Ville kanskje ha forsøkt et annet utsnitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå