Rescue me Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Alle eksisterende og nye Connect-kunder betaler nå 300 kroner for 100 MB datatrafikk daglig, i 23 europeiske land. – For 100 megabyte kan du vise en nyhetsside på nett omtrent 100 ganger, eller laste ned 20 MP3-sanger. Der du tidligere ville fått fakturasjokk etter et slikt dataforbruk i utlandet, slipper du nå unna med prisen for en god lunsj, sier Hans Heggenhaugen, produktsjef for mobilt bredbånd i Netcom, i pressemeldingen. En dyr lunch må jeg si. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Netcom lanserte i dag pakkepriser for mobilt internett i utlandet. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så det er noe en må bestille hos netcom mao? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Min erfaring med NetCom sin kundeservice hittil er ihvertfall ikke særlig positiv. Så jeg tror jeg venter til Telenor eller noen andre lanserer noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva med iTalk? Har et Connect abo, men er kos å få ting rett på fonen uten å bytte sim-kort hele tiden. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva er grunnen til at slik datatrafikk er så hinsides dyr? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ganske enkelt fordi priskonkurransen har fokusert seg inn på kun sms og ringepris. Da har operatørene melket de andre avgiftene så godt de bare kan. Dette være seg oppstartsavgifter (som er oppe i svimlende 89 øre i mange tilfeller), innføring av fakturagebyr, høy pris på datatrafikk og MMS for å nevne noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg