Nimrad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Er det noen her som vet om en iTunes podcast med video reviews av PS3-spill? Endret 15. oktober 2008 av Nimrad Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Gamereactor har ps3 spill reviws på engelsk. Ligger en del på Itunes, bla. LBP annmeldelse. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Nice! =D Laster as we speak... Bare kom med flere tips. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) På eurogamer tv kan du laste ned sendinger om forskjellige spill o.l. Bare å trykke på sending og deretter download content til f.eks ipod. Endret 15. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) På itunes storstår følgende: Podcasts > Video podcasts > Games & Hobbies. Der finner du podcaster til bla. Gamereactor (nevnt), VGTV (runes spillverden), The 1 up show, Gametrailers.com, gamespot, X-plays dailey podcasts, SevenGamesTv og WOW podcast (hvis det er intressert)... Start nedlastingen Endret 15. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er klar over de, men det er ikke mange av de som har video REVIEWS, altså anmeldelser. Det er egentlig det jeg er interessert i. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er klar over de, men det er ikke mange av de som har video REVIEWS, altså anmeldelser. Det er egentlig det jeg er interessert i. Trodde det var reviwes i de sendingene jeg. Du får gå innom forksjellige spill-sider å se om det er mulig å laste ned reviwes derfra. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, jeg fant ut at Gametrailers hadde egen game reviews podcast Jeg er ikke interessert i å måtte gå innom sidene for å laste ned, for mye stress. Men tusen takk for hjelpa hvertfall Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Ja, jeg fant ut at Gametrailers hadde egen game reviews podcast Jeg er ikke interessert i å måtte gå innom sidene for å laste ned, for mye stress. Men tusen takk for hjelpa hvertfall Bare hyggelig. Er ganske behagelig å høre/se en anmeldelse via ipod Endret 15. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 evt. iPhone Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) evt. iPhone Ehh, ja... En uopdagen verden er 3G , for meg desv.. Når man er en 13 åring uten jobb, er det ikke allt en får råd til. Blakker meg jo på spill Jævl* studenter som får rabatter på alt Endret 15. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå