Nervetattoo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den syngende og dansende disneygjengen er tilbake. Se videoen Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Uff uff uff og atter UFF! Enda mer tilfeldig løping ut i gangende og jalling om hvor gøy basketball er. Synes Disney begynner å melke dette konseptet litt for langt, men tross alt, det er jo dyrt å produsere genetisk perfekte unger... Men så venter vi også bare på å høre en loddrett patetisk dub også som kommer til å volda alle ører som har hørt i mer enn 12 år! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 det er jo dyrt å produsere genetisk perfekte unger...mer enn 12 år! Hahaha, jeg trodde faen meg dette var seriøst til et stykke ut i videoen. Hadde ikke forundret meg et sekund i grunn. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Haha jeg har en eller annen syk tiltrekningskraft for disse filmene. Er en slik film som er gøy å se i godt selskap når man skal ha noe å le av! ...Eller kanskje jeg er litt .. tweeny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg