Corlan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ser det er mange tråder her for å slanking, men håper det er greit med en til. Jeg er 28 år gammer, 1.90 høy og veier ganske nøyaktig 100kg +/-2. Jeg har trent aktivt de siste 2mnd, 2 ganger i uka, en time hver gang, og prøvd hvertfall å passe på kostholdet, men sliter veldig med å gå ned. Kostholdet med unntaket av helgene er som følger (prøver ihvertfall å holde meg til det, men blir vanskelig noen ganger, når forloveden som aldri legger på seg har med boller og lignende hjem) Frokost 07.30: Bolle med korn (frukt, bærblanding type. Med bananer, rosiner etc etc) Lunch 11-12.00: 3 skiver med makrell i tomat, serverlat, ost etc. middag 16.30: Varierer ekstremt, men alltid basert på kjøtt eller fisk. Kvelds 20-22.00: Tar som regel en bolle korn igjen. Hadde en periode jeg var nede på 96kg, men spratt fort opp igjen etter en helg på fylla og har ikke rørt meg siden. Skal også legges til at jeg drikker 4-6 kopper kaffe i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Mengden av det du spiser har veldig mye å si. Det du spiser høres sunt ut, men hvis du vil ned i vekt så tipper jeg at du enkelt og greit bare må spise litt mindre. Les litt om kaloritelling. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Sjansen er absolutt til stede for at jeg spiser for mye. Har vært i en uheldig å jobbet i spillbransjen i flere år, og det er langt fra sunne vaner man plukker med seg der (Kun Brus å få tak i å drikke bl.a., og McD var akseptert hverdagsmat) Tror også jeg er litt for glad i mat Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Mengden av det du spiser har veldig mye å si. Det du spiser høres sunt ut, men hvis du vil ned i vekt så tipper jeg at du enkelt og greit bare må spise litt mindre. Les litt om kaloritelling. det høres ikke sunt ut nei, boller og brød er carbs, som ikke er bra i for store mengder om man vil ned i vekt. Ditt energiforbruk er: 3019 (kcal) forutsatt at du er lett aktiv, 1-3 dager i uka.. hold deg innenfor dette og du kommer til å gå ned, spis mye proteinrik mat, så slipper du å miste altfor mye muskler.. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Kan legge til at jeg lar bilen stå og sykler til jobb hver dag, ca 10 minutter hver vei. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Mengden av det du spiser har veldig mye å si. Det du spiser høres sunt ut, men hvis du vil ned i vekt så tipper jeg at du enkelt og greit bare må spise litt mindre. Les litt om kaloritelling. det høres ikke sunt ut nei, boller og brød er carbs, som ikke er bra i for store mengder om man vil ned i vekt. Ditt energiforbruk er: 3019 (kcal) forutsatt at du er lett aktiv, 1-3 dager i uka.. hold deg innenfor dette og du kommer til å gå ned, spis mye proteinrik mat, så slipper du å miste altfor mye muskler.. Han skrev ikke at han spiser en "bolle". Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 haha, trodde det var bolle med korn i jeg da, leste feil.. uansett så er det brød der, og det er ikke mye proteiner i kosten Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei, hovedpoenget mitt atm, er å få inn mer proteiner i kosten, men blir liksom aldri nok heller. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 når det ikke blir nok så begynner man med tilskudd, for å veie opp Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 bytt ut kveldsmaten med kyllingfilet og naturris, laks og naturris, kyllingsalat, tunfisk, svinefilet etc. Og prøv å begrense sausbruken til middag. Dessuten må du passe på å ikke småspise godteri, mange bekker små gjør en stor å... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Spiser aldri godteri, og drikker bare sukkerholdige drikker en gang i blant i helgene. Kan jo alltids prøve å forandre mat til kvelds, men jeg jobber mye så litt begrensa hva jeg orker å stelle i stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå