oleboo Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 det er der bransjen har et problem. litt sånn "skyte seg selv i foten" hvordan får jeg tak i dette spillet alle snakker om ? jo jeg pirat kopierer det. om jeg vil betale for det spiller ingen rolle. utsett til 2009 jada. Forbanna idioter. Når steam kunne selge dette forige uke uten problem hva i alle dager er problemet idag. nei de borti statene imponerer ingen Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Laster ned demo nå, gleder meg til å prøve når jeg kommer hjem (kan nesten ikke installere det på jobb hehe). Husker Bridge Builder fra TG for mange år siden. Brukte noen timer på det ja, ble noen syke broer også. Menja. Bransjen skjønner ikke hvorfor folk piratkopierer? Det er selvfølgelig mange grunner til det, men én av dem er jo laterlige begrensninger som det her. Nei, ikke Steam i Europa ennå. Fordi? Lanser spill over alt samtidig. Nettet kjenner ikke verdensdeler, det er da heller ikke nødvendig å late som. Greti man kan kjøpte direkte fra produsenten med PayPal, men for det da. Steam er forøvrig genialt, fysisk distribusjon av digital informasjon ftl. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 det er der bransjen har et problem. litt sånn "skyte seg selv i foten" hvordan får jeg tak i dette spillet alle snakker om ? jo jeg pirat kopierer det. om jeg vil betale for det spiller ingen rolle. utsett til 2009 jada. Forbanna idioter. Når steam kunne selge dette forige uke uten problem hva i alle dager er problemet idag. nei de borti statene imponerer ingen Bare for å presisere: Det er altså mulig for nordmenn å kjøpe spillet per i dag, men da må du handle via utviklernes nettsider. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kjøpte meg spillet. Gjort ferdig Chapter 2, og jeg koser meg hele veien. Spillet er underholdende, veldig artistisk stil, og soundtracket er stemningsfullt og nydelig til tider. Dette spillet anbefales. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Trenger hjelp med kapittel 4, Mom's Computer: Har kommet til kapittel....... 4 tror jeg det med "datamaskinen" og kommet til banen hvor du skal til MOM har bygd opp til den knappen og snakket med mom helt til jeg sletter noen kaker eller noe sånt, men kommer ikke videre her ifra og kan ikke skippe den levelen. trenger hjelp !?! :confused: Edit: her er et bilde av et 20 meter høyt goo-tower. Endret 16. oktober 2008 av Zeph La til spoilertag Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Æææææh, jeg har lyst til å spille, men har altfor mye å gjøre fremover. Damn this game. Damn it to hell! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 headhunter: gidder du spoiler-tag eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Trenger hjelp med kapittel 4, Mom's Computer: Har kommet til kapittel....... 4 tror jeg det med "datamaskinen" og kommet til banen hvor du skal til MOM har bygd opp til den knappen og snakket med mom helt til jeg sletter noen kaker eller noe sånt, men kommer ikke videre her ifra og kan ikke skippe den levelen. trenger hjelp !?! :confused: Edit: her er et bilde av et 20 meter høyt goo-tower. Eg er på same brett, men kjem ikkje av flekken, alle ballene er jo innestengt, har berre applikasjoner og spel. Eg bygde eit tårn opp til Mom og eit stykke lengre, men det skjer fint lite. Lenke til kommentar
Tugger Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Gjorde et impulskjøp og angrer ikke et eneste sekund på det. Dette er et av mine personlige GOTY! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dette spillet er et av de beste kjøpene jeg har gjort på steam, sammen med Orange Box. Veldig mye underholdning for en liten sum penger. Har kommet til epilogen, og står fast på det første brettet. Det er vanskelig ja. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Om nokon veit korleis eg kjem meg vidare på kapittel 4, brett 5-6 elns, Mom's Computer, shout out! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hmm. Er det den med ikonene? Trykk på ikonene så kommer det blokker. Bygg oppover med blokkene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hmm. Er det den med ikonene? Trykk på ikonene så kommer det blokker. Bygg oppover med blokkene. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, det er den. Eg har funnet blokkene og bygget meg opp til Mom, men det skjedde fint lite. Skal eg ikkje bruke ballene på noko vis? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Når du er nærme nok klikker du på Mom. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Når du er nærme nok klikker du på Mom. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eg har gjort det, mange ganger, men det skjer jo ingenting. Står berre "Come a little closer". Skal eg bygge tårn opp til Mom og så trykke på knappen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg bygget ganske langt opp husker jeg. Tror jeg manglet en blokk før jeg nådde opp, så trykker jeg tilfeldigvis på Mom så var den grei. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Må bare konstatere at dette var 135 kroner vel anvendt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jepp, så synd at eg er ferdig allerede. :/ Dei har sikkert henta inspirasjon frå Rayman, fekk sterke Rayman-vibber i dette spelet. Utsjånad, at ein skal redde små baller, kartsystemet når du velger brett. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) hvordan i svartaste skrur jeg ned lyden? Hører ikke når jeg snakker med andre på verken Ventrilo eller Skype.. har programmene på maks innkommende volum, men World of goo er så jævli høyt TAKK gud for vista der en kan stille lyden på alle kjørende programmer separat i windows Endret 18. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
xstian Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 TAKK gud for vista (...) Now THATS a first Uansett - fryktelig trivelig spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå