Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Galskap: Donnas ønske er å bli verdens feiteste

simerix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Jeg klarte fra 64kg-96kg på 1 år med styrketrening og bulking uten å legge på meg alt for mye.
Husk at muskler er mye tyngre enn fett da, er ganske mye fett som skal til för du har 42 kilo av det.

Jeg har aldri hørt om noen som har lagt på seg så mye muskler på et år uten å ha brukt ulovlige midler.

Lenke til kommentar

La nå folk få gjøre som de vil... Jeg synes det er sært, og jeg kunne ikke funnet på det selv, men å si at folk burde tvangsinnlegges fordi de har et annet syn på ting enn deg er bare bak mål. Kan ikke folk bare få lov til å gjøre akkurat hva faen de vil, uten at folk skal rope ut? Hun skader vel ingen? Ja, hun vil kanskje ta skade av det selv, men hun er en voksen kvinne som kan bestemme for seg selv.

Lenke til kommentar

Hmm, intelligensen her står vel i samsvar med god romtemperatur.. ;)

Det er jo mange måter å begå selvmord på, og dette er vel en av dem.

Uansett, det morsomme i alt dette her er vel at hun allikevel *aldri* vil komme i noen "Guinness Book of World Records" all den grunn at de har sluttet å registrere "direkte helsefarlige" "stunts". Derfor er ekstrem våking, sykkel og glass-spising, oppfeiting og egenlemlestelse osv ikke lengere kvalifiserbart til den "store kloke boken". :D

Men, men, for all del - vil hun ødelegge for seg selv og sine nærmeste, så hun om det. Glad det er "over there" og ikke her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...