Rabbid Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Jeg fikk lyst paa gulrot. Kommer til aa holde meg langt unna eplepai. Endret 17. oktober 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Not to worry, jeg bruker som regel flere dager på å spise en liten chilinøttpose. Én eplepai varer nok ei uke. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eg skulle glatt ha slått 42kg i året.I would like to see you try Greit, eg har nok for høg forbrenning. Men det er "berre" rundt 0.12 kg til dagen. Tenk deg du kan bruke ubegrensa midler på å oppnå dette. Trø i seg rundt 4-500g til frukost. Presse innpå det same til lunch. Ete ein relativt stor og tung middag, og hive nedpå eit stort måltid rett før sengetid. Samt setje alarm på midt på natta for å peise nedpå litt meir. Etterkvar kan ein opparbeide seg eit fint intervall av eting, soving, eting, soving uavhengig av vanleg døgnrytme. Så lenge du får mat i faste intervaller. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du ville spydd spontant selv av eimen av mat etter et par dager. Tror man må ha spesielt anlegg for å kunne bli så overvektig. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Flott måte å bli berømt på, må jeg si.. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Familien må være stolte ... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil. Folk må få gjøre hva de vil, men syns personlig det er kvalmt... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Den dama burde gå rundt med et skillt på hodet der det står: Har noen sett hjernen min?, altså og ønske og bli kjempetjukk, hvem i allverden er det som kommer med slike sinnsvake ambiasjoner. Og er jo kjempesynd i barna, tro hvor flaut det må være for dem. Og for ikke og tenke på sexlivet til dem, mannen må jo faen meg ha kart og kompass for og finne hullet. Hun der er kvalifisert for tvangsinnleggelse. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hun der er kvalifisert for tvangsinnleggelse. Fordi? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hun der er kvalifisert for tvangsinnleggelse. Fordi? Fordi hun ødelegger seg selv. Jeg vet ikke om tvangsinnleggelse er ordet, men hun trenger hjelp, enten hun vil det eller ikke. ...Syksyk mann har hun også. Endret 18. oktober 2008 av -A- Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Alle kan ikkje vere A4-mennesker.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Fordi hun ødelegger seg selv. Jeg vet ikke om tvangsinnleggelse er ordet, men hun trenger hjelp, enten hun vil det eller ikke. Da burde jo folk som drikker eller røyker også få tvungen hjelp?! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Alle kan ikkje vere A4-mennesker.. Nei, men man trenger heller ikke å ta opprøret sitt mot samfunnsidealer til det ekstreme. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Alle kan ikkje vere A4-mennesker.. Nei, men man trenger heller ikke å ta opprøret sitt mot samfunnsidealer til det ekstreme. In the name of science! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Eg skulle glatt ha slått 42kg i året.I would like to see you try Jeg klarte fra 64kg-96kg på 1 år med styrketrening og bulking uten å legge på meg alt for mye. Kunne lett klart 42kg hvis jeg prøvde skikkelig og spiste til jeg nesten spøy. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Syns det er på linje med han karen som bare MÅTTE kutte av seg det ene benet for å føle seg "hel". Det må jo være galskap. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fordi hun ødelegger seg selv. Jeg vet ikke om tvangsinnleggelse er ordet, men hun trenger hjelp, enten hun vil det eller ikke. Da burde jo folk som drikker eller røyker også få tvungen hjelp?! Dersom folk røyker/drikker så mye at de er i ferd med å ødelegge eget og/eller andres liv, så ja, de bør helt klart få tvungen hjelp. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 La henne spise akkurat så mye hun vil. At hun har mye (ja, bokstavelig talt) som tyder på at hun mangler mange ting som vil kategorisere henne som normal er en annen sak. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Syns synd på familien hennes. Kan ikke være noe kjekt for de å måtte tenke på at hun kommer mest sannsynlig til å dø tidlig på grunn av overvekt.. Lurer forresten på om ho dama kommer til å angre før eller siden.. Når hun har blitt verdens feiteste, vert berømt noen uker og så blitt glemt.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Dette har ikke noe med et ekstremt ønske om å bli berømt å gjøre, ei heller er det snakk om at han er "den eneste som godtar henne" og lurer henne. Det er ikke galskap, og det er ikke noe opprør mot samfunnsidealer. Det er rett og slett en fetisj, som disse menneskene er litt vel revet med av. Det eneste moralske problemet her er at hun har barn. Endret 23. oktober 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå