magnusalex Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Nå har Konami for første gang gått ut og kommentert mulighetene for at Metal Gear Solid 4 skal få en Xbox 360-versjon: - Det verdensomspennende ønsket etter en Xbox 360-versjon av «MGS4» er temmelig høy, og det er noe vi ser nærmere på akkurat nå, sier Konamis PR-sjf Yoshitaka Arai til den japanske børsavisa Morningstar, ifølge Kotaku. Les artikkelen på dagbladet.no og itavisen.no. Så, hva synes folket? Endret 15. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvorfor legger du denne i sony-kategorien? For å provosere? Jeg må ærlig talt si at jeg ikke håper dette skjer. Jeg eier kun PS3 og MGS4 er og har vært en stortittel som kan ha mye å si på salget når PS3 dropper i pris. Og mer PS3-salg betyr flere og bedre titler til min konsoll. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Før eller siden ville det blitt en tråd om dette her alikevel... Jeg la den i Sony-kategorien først og fremst for å høre hva Sony-eiere mener om det. Og for å informere/diskutere temaet. Hvis det har noen betydning: Som nevt, jeg har PS3, og jeg har Metal Gear Solid 4 - men kommer uansett ikke å kjøpe det til Xbox 360. SÅ bra var ikke spillet. Om du føler deg provosert av det, beklager jeg. Temaet er like fullt verdt å diskutere, synes jeg. Endret 15. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Om du føler deg provosert av det, beklager jeg. Temaet er like fullt verdt å diskutere, synes jeg. Hehe, jeg føler meg ikke provosert, jeg bare lurte på hva grunnen var, for dette omhandler jo Xbox 360 og blir jo derfor flyttet av Mods Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Det omhandler en "tidligere eksklusiv" stortittel til PlayStation, som det nå går rykter om skal flyttes/kopieres til Xbox 360. Om mods vil flytte den er det selvfølgelig helt i orden, men jeg mener fortsatt at tråden passer inn her Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så lenge min Playstation enda får oppdateringer, går bra og gir gode titler, så driter jeg 100% i xbox og hva de får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Det er alt opprettet en tråd om temaet (i rikitig kategori også), så denne stenges. Noen innlegg er også flyttet over til den andre tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1022183 Endret 15. oktober 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg