audunms Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den nyeste musikktelefonen fra Sony Ericsson svikter ikke når det gjelder lydkvalitet. Les mer Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Ja vel. Gadd ikke leste testen. Dere kunne ha skrevet: "Menyene er for de som er vandt med T610, enkle å bruke". Jeg har sagt det før, de lanserer nye mobiler hver dag, men alle er jo like teknisk sett. Endret 15. oktober 2008 av moshpit Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så ikke dum denne Lenke til kommentar
db_glitch Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har sagt det før, de lanserer nye mobiler hver dag, men alle er jo like teknisk sett. Hvilket merke synes du er bedre på det området da? Lenke til kommentar
ubbsond Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 For å være helt ærlig... Jeg begynner å bli lei av Walkman-serien nå Er de så veldig populære eller er SE bare dårlige til å finne på noe nytt? Xperia ser interessang ut, men Walkman? ellers ganske tøff telefon dette her Lenke til kommentar
gwh Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Den dagen jeg vurderer å kjøpe en SE telefon igjen, er dagen de har klart å få inn en minijack istedenfor den propretiære driiiten de har i dag. Lenke til kommentar
ubbsond Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Den dagen jeg vurderer å kjøpe en SE telefon igjen, er dagen de har klart å få inn en minijack istedenfor den propretiære driiiten de har i dag. Enig! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Den dagen jeg vurderer å kjøpe en SE telefon igjen, er dagen de har klart å få inn en minijack istedenfor den propretiære driiiten de har i dag. Helt enig. Det er et absolutt krav for meg etter å ha hatt det på min nåværende telefon i et år. Det er utrolig mye mer praktisk enn andre sære plugger hvor man trenger overganger. SE har én telefon med 3,5 mm jack. Nokia har 15, og i prisguiden er det oppført totalt 33 telefoner med det. Dårlig jobbet, SE. Endret 20. oktober 2008 av Peppep Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Den dagen jeg vurderer å kjøpe en SE telefon igjen, er dagen de har klart å få inn en minijack istedenfor den propretiære driiiten de har i dag. Helt enig. Det er et absolutt krav for meg etter å ha hatt det på min nåværende telefon i et år. Det er utrolig praktisk enn andre sære plugger hvor man trenger overganger. SE har én telefon med 3,5 mm jack. Nokia har 15, og i prisguiden er det oppført totalt 33 telefoner med det. Dårlig jobbet, SE. Tro det eller ei, men til og med min gamle N-Gage som jeg brukte for mange år tilbake hadde en 3,5 mm jack! Skjerpings, SE! De første Walkman-mobilene deres hadde ikke 3,5 mm, og da var det heller ikke noe krise. Men etter så mange Walkman-mobiler, så burde de lære! Kan jo like godt fjerne varemerket Walkman og slutte å markedsføre de som musikkmobiler hvis de skal fortsette å tvinge brukeren til å ta i bruk den upraktiske adapteren. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Denne telefonen skal SÅ havne i mine lommer! Er så lei av iPhonen min nå, at det er grunn nok til å drepe... (not) Hvorfor vil jeg ha denne? Før iPhone hadde jeg en SE w850i, helt fortreffelig for meg. Men ble ødelagt. Denne her er praktisk talt det samme, men tynnere og sikkert bedre. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Peneste SE W serie telefonen ever Dette blir min nye mobil, da jeg er litt lei store og klumpete telefoner. Rett og slett perfekt, ikke sett en finere telefon noensinne tror jeg, og sylskapr skjerm (ja har sett på den i butikk) im in luve Endret 26. november 2008 av Digidice Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fikk denne telefonen forrige uke : D Beste telefonen jeg har hatt noensinne : D Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fikk denne telefonen forrige uke : DBeste telefonen jeg har hatt noensinne : D Hei. Er du fornøyd med den da? En bruker på tyske Amazon var veldig misfornøyd. Han påpekte spesiellt: 1.) katastrofalt dårlig lydkvalitet. (Altså lyden under telefonsamtaler) 2.) GPSen spiser strøm! Etter bare 20 km på tyske Autobahn var batteriet gått ned til 50%. Jeg vet jo at GPS og Wifi trekker mye strøm, men at batteriet mister 50% på 15-20 min er jo uakseptabelt. 3.) OK-knappen i midten er så liten at man hele tiden kommer borti de rundtliggende styringstastene. 4.) Han sa også noe om at :"pianolakken gjør at telefonen får et grisete utseende av fingeravtrykk" Ville egentlig bestille idag, men spesiellt det med lydkvaliteten fikk meg til å endre mening. her er linken: (På tysk selvfølgelig) http://www.amazon.de/Sony-Ericsson-black-H...6240&sr=8-1 Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fikk denne telefonen forrige uke : DBeste telefonen jeg har hatt noensinne : D Hei. Er du fornøyd med den da? En bruker på tyske Amazon var veldig misfornøyd. Han påpekte spesiellt: 1.) katastrofalt dårlig lydkvalitet. (Altså lyden under telefonsamtaler) 2.) GPSen spiser strøm! Etter bare 20 km på tyske Autobahn var batteriet gått ned til 50%. Jeg vet jo at GPS og Wifi trekker mye strøm, men at batteriet mister 50% på 15-20 min er jo uakseptabelt. 3.) OK-knappen i midten er så liten at man hele tiden kommer borti de rundtliggende styringstastene. 4.) Han sa også noe om at :"pianolakken gjør at telefonen får et grisete utseende av fingeravtrykk" Ville egentlig bestille idag, men spesiellt det med lydkvaliteten fikk meg til å endre mening. her er linken: (På tysk selvfølgelig) http://www.amazon.de/Sony-Ericsson-black-H...6240&sr=8-1 Det er en helt annen mobil... Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sorry sorry, surfet meg helt vill :-) (Kom inn her da jeg lette etter poster angående SE G705..) Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vurderte selv å kjøpe denne telefonen til samboeren, endte til slutt med at jeg IKKE kjøpte den. Dette grunnet dårlige taster, utseendet er derimot PENT! Ville ikke ha kjøpt denne til noen som skriver mye meldinger... Man får litt "plastikkfølelse", velger heller å kjøpe 760i fremfor denne... Merk: Dette er min mening, smaken er som baken, delt i to. Mvh Bjørn Løseth Lenke til kommentar
Noddron Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kommer denne mobilen på salg i januar og finnes den i gråfarge Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fant heller ikek grå i butikk. Den som er avbildet på testen her viste di ikke om engang i butikken. Så valget va mellom hvit, eller den jeg valgte som er sort med litt rødt i. Knappene ble jeg litt skuffa av i starten, og jeg er en som skriver mye sms så jeg ble litt skremt. Etter en stunds bruk nå så finner jeg ikke noe gale med denne telefonen, den er liten slank, har en flott skjerm og knappene har jeg vennet meg til nå. Telefonen er helt flott den. Lenke til kommentar
matti95 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skal få den om 2-3 dager Gleder meg!!! Lenke til kommentar
Jokemaker Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg vurderer å kjøpe denne eller SE W902.. hvilken synes dere jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg