Ustedalen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Er en stund siden jeg har lagt ut noe her. Jeg har nå begynt på Lofoten Folkehøyskole, hvor alt er tilrettelagt hvis en vil utfolde seg i fotografiets verden. Jeg trives utrolig godt. Uansett, jeg tenkte det var på tide å hive inn et par bilder. Jeg skal begynne på et fordypningsprosjekt, hvor jeg på en surrealistisk måte skal ta bilder av all verdens guder. Og disse to bildene er en liten layout til hvordan prosjektet kommer til å bli. Hvis dere er interessert i å se på hva andre elever også har gjort, så gå gjerne til bloggen vår. Endret 15. oktober 2008 av Ustedalen Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Dere har vel ikke tilfedigvis hatt Fredrik Ödman på besøk? Synes det var noe Ödmansk over bildene dine. Selve bildene var kreativt utført, og resultatene ble flotte! Bildet av dykkeren på forsiden av Lofoten Fhs er forøvrig meg. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kule manipulasjoner....inspirerende. Synd jeg er som et tomt batteri for tiden... Litt utydelig at det skal forestille guder, dog, men ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Dere har vel ikke tilfedigvis hatt Fredrik Ödman på besøk? Synes det var noe Ödmansk over bildene dine. Selve bildene var kreativt utført, og resultatene ble flotte! Bildet av dykkeren på forsiden av Lofoten Fhs er forøvrig meg. Hehe, har du gått på Lofoten FHS før? Jepp, vi har Ödman på besøk for øyeblikket. Han har vært her i 3 uker, og skal være her enda 3 uker til. Fantastisk dyktig og inspirerende fyr. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jepp, gikk på Lofoten Fhs for et par år siden. Fantastisk bra år! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nr 1 er knall! Er ikke like begeistret for nr 2 though. Føles som du har brukt for høyt standpunkt, og litt for vidvinkel? evt. lyset som fader for mye rundt bena som gjør at de føles veldig tynne og korte. Ikke spesielt heldig effekt imo. Er det samme brennvidde /standpunkt for alle eksponeringene på nr 2? Er noe som føles feil, ihvertfall. Men morsomt konsept for all del =) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vi minner om reglene for BK, som sier at titlene skal inneholde "BK" først. Denne meldingen vil bli slettet når dette er gjort. Innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Trådstarter har fått god tid til å endre tittelen uten at dette har blitt gjort, og tråden stenges derfor. Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg