Gå til innhold

All verdens guder

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Er en stund siden jeg har lagt ut noe her. Jeg har nå begynt på Lofoten Folkehøyskole, hvor alt er tilrettelagt hvis en vil utfolde seg i fotografiets verden. Jeg trives utrolig godt.

Uansett, jeg tenkte det var på tide å hive inn et par bilder.

Jeg skal begynne på et fordypningsprosjekt, hvor jeg på en surrealistisk måte skal ta bilder av all verdens guder. Og disse to bildene er en liten layout til hvordan prosjektet kommer til å bli.

post-39493-1224072253_thumb.jpg

post-39493-1224072434_thumb.jpg

Hvis dere er interessert i å se på hva andre elever også har gjort, så gå gjerne til bloggen vår.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere har vel ikke tilfedigvis hatt Fredrik Ödman på besøk? Synes det var noe Ödmansk over bildene dine. Selve bildene var kreativt utført, og resultatene ble flotte!

Bildet av dykkeren på forsiden av Lofoten Fhs er forøvrig meg. :wee:

Hehe, har du gått på Lofoten FHS før?

Jepp, vi har Ödman på besøk for øyeblikket. Han har vært her i 3 uker, og skal være her enda 3 uker til. Fantastisk dyktig og inspirerende fyr.

Lenke til kommentar

Nr 1 er knall!

Er ikke like begeistret for nr 2 though. Føles som du har brukt for høyt standpunkt, og litt for vidvinkel? evt. lyset som fader for mye rundt bena som gjør at de føles veldig tynne og korte. Ikke spesielt heldig effekt imo.

Er det samme brennvidde /standpunkt for alle eksponeringene på nr 2?

Er noe som føles feil, ihvertfall.

Men morsomt konsept for all del =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...