Dotten Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 <PappaDott> SnowDOG_: Fra Bergen? <SnowDOG_> yup <PappaDott> hvor i Bergen? <SnowDOG_> vel nå bor eg ved vadmyra men eg er egentlig fra nordnes * sos^afk is now known as sosohal <PappaDott> hehe, er vel under en kilometer fra deg <SnowDOG_> ok <PappaDott> bor i Hetlevikåsen <SnowDOG_> ok kult <SnowDOG_> liten verden <PappaDott> jups <PappaDott> Går ofte med Posten på Nordnes <AveMORphi> PappaDott: http://home.no/sosohal/ <- ifølge denne er jeg 23 * VolumGone has joined #hw.no * TyPhoon has joined #hw.no <SnowDOG_> ok * sosohal sets mode: +v Blod <sintbrus> fondus: Nå er jeg ferdig <AveMORphi> *måtte sjekke* <PappaDott> St.Hansstredet, Klostergaten, Haugeveien, Nordnesveien..... huff, vil ikke tenke p det nå, minner meg bare om jobben.... <SnowDOG_> bodde ved de hvite husene ved havforskininginstitutett <PappaDott> Nordnesgaten altså <SnowDOG_> yup <PappaDott> eller Bretterne? <DiKKy> lol <SnowDOG_> 49 * VolumGone is now known as VolumOne <PappaDott> 49, familien Bastidas bodde der før hvis jeg husker rett <SnowDOG_> næhhh <SnowDOG_> i helvete! <DiKKy> lol <PappaDott> hehe <SnowDOG_> husker du tilomed etternavnet mitt <K-DoG> PappaDott: ehh <SnowDOG_> jøss * K-DoG er redd .. <SnowDOG_> lol <PappaDott> hehe, er ikke superpostmann for ingenting <DiKKy> ;-D <SnowDOG_> OMFG * PappaDott ler godt nå... * SnowDOG_ er litt redd nå ja <PappaDott> denne her tor jeg jeg må bruke copy/paste på <K-DoG> MOHAHAHA! <K-DoG> <K-DoG> PappaDott: post den på forumet ja! <DiKKy> elefanter glemmer aldri .. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 hehe, small world... good remains Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 jeg er redd .... glad jeg ikke bor i bergen .. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Flink du Verden er ikke stor, spør Fake (Espen F) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Og for å fullføre : <PappaDott> Klasatjønveien du bor i Bastidas? Eller husker jeg feil? * Bjoonar is now known as bjoon[a] <PappaDott> Er ihvertfall none fra rute 81 som har flyttet til Klasatjønveien * Galkjeks is now known as GalK|sof2 <PappaDott> var net enkelt nummer også, men husker ikke helt. Er en stund siden jeg har ommadressert i den ruten * DJS2 has quit IRC (Ping timeout) * Rapid|zZz has quit IRC (Ping timeout) <PappaDott> nummer 9? <PappaDott> eller8? * PantZ|BF is now known as PantZman <AveMORphi> phunkee: kunne tenkt med Elektrostat headphones: men det ser passelig dumt ut å gå rundt med en hjelm.... <SnowDOG_> PappaDott: ja eg bor i klasatjønn veien. Men kordan i huleste kunne du shuske kem som bodde på nordnes gaten 49? <BjaA> sånn, nå har jeg vært på rema : <SnowDOG_> 9 <phunkee> AveMORphi : hehe sant <PappaDott> SnowDOG_: Husker mye rart i min jobb. Bastidas er også et originalt navn å huske. Men har memorisert de fleste omadresseringene, gjør det enklere å sortere <phunkee> vel vel får kose meg med at mine Sonyer *ser* bedre ut enn Grado sine da * Alastor is now known as Ala|way <PappaDott> Men fy faen så mye unyttig informasjon jeg har i hodet mitt i min jobb.... <BjaA> PappaDott: hva jobber du med a? * ZubZerO has joined #hw.no <PappaDott> Jobber i Posten <SintBrus> AveMORphi: Kjøp deg Sennheiser hvis du skal ha high end <SnowDOG_> PappaDott: ok men i helsike for en minne kapasitet du har da man. <AveMORphi> phunkee: PØH <BjaA> hehe <DiKKy> AveMORphi: den du solgte? <SintBrus> AveMORphi: Jeg prøvde noen i Tyskland, faen så bra de var <AveMORphi> Sintbruk: no way, holder meg til Grado <AveMORphi> -k+s <PappaDott> Ekstra lett å huske de som flytter ut i nærheten av der jeg bor, så det har litt med flaks å gjøre også <PappaDott> Det har med intelligens å gjøre....som jeg pleier å si.... * allyse has joined #hw.no * HartAway sets mode: +v allyse <SnowDOG_> Du har vel snakket ofte med rolf svendsen når du leverte posten. <AveMORphi> allyse <_Mist_> umoddet.... <_Mist_> err... <DiKKy> allyse :-D <allyse> * _Mist_ lurer på hva som har skjedd med det norske språket <PappaDott> nei, egentlig ikke, går så jævla fort og prøver å unngå å snakke med folk i ruten. Vil bare komme meg inn <DiKKy> ok da * _Mist_ husker at han driver og skriver særemne om akkurat det <SnowDOG_> ok for han snakker i ett sett <DiKKy> *ete umodifisert, men godt krydret grandiosa* * allyse pønsker ut måter å drite ut hw.no rekka på tv <DiKKy> :-P * _Mist_ cut/paster de linjene <SnowDOG_> måtte alltid late som eg hadde hastverk <PappaDott> Rebecca Enger bodde jo i Nordnesgaten. Han eller hun eller hva hun/han er har jo flyttet nå <SnowDOG_> ja hun/han bodde ovenfor oss. Vi ble gal av all den trampingen <Gadget--> http://www.sjakk.biz/cam/ <PappaDott> Rett over gaten bor jo Sodre Lerche nå. Kjøpte leilighet av Bernt Nilsen <PappaDott> Sondre even <SnowDOG_> ok <SnowDOG_> PappaDott: teste deg litt: Kor bor petter sweidorff eller noe sånt. <PappaDott> SnowDOG_: Zweidorf? Er to stykker. Ene er flyttet, men husker ikke fra hvor, den andre bor i Nordnesveien 27 <AveMORphi> men RS1/2 og ett sett til 2k ja det bør du høre forskjell på <BjaA> pappado:du kan virkelig jobben din du <SnowDOG_> ja den på nordnes veien 27 * Galning has quit IRC (Ping timeout) <ChalStye> Gadget-- jeg ser deg ikke <SnowDOG_> han andre er ikke flyttet med døde (farn til hun i 27 Og ja, jeg er underbetalt Lenke til kommentar
smetho Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Psyko :o klarer såvidt å huske hvor jeg selv bor! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vell det er Pga at dotten bare tenker jo jobben sin og ikke har noe annet liv. Bedre og bruke navnet hans vidar ,men alikvell. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 ØY! :o Hva er dette til frekkhet Christian (CFD) ? Har ikke jeg annet enn jobben? Har jo irc! Nei, med to unger, jobb, egen virksomhet og madammen så er det ikke mye tid til overs. Utrolig nok er jeg endel på #hw.no. Men så er jeg jo schizzo, så er sikkert derfor jeg får det til Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ta dette som en advarsel. Aldri ta jobb som postbud. Min fortrengelse av den udugelige kunnskapen jeg har tillært meg i Posten begynner å virke snart. Snart er alt glemt! Yihaoo! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Psyko :o klarer såvidt å huske hvor jeg selv bor! Helt enig! Kommer det en drittunge og kaster snøball på Dotten, så kan han virkelig si: "I know where you live" osv. Jeg tror jeg tipper over på andre siden, jeg husker mellom 8-10 tlf nr så vidt mitt eget og må tenke meg om for å huske postnr mitt. jeg er drit dårlig på hukommelse. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Med en slik talent/intelligens burde jo du jobbe med noe bedre en postmann eller hva? *Still shocked* :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 jeg kan et telefon nummer ... min egen adresse og har nylig memorert post nummeret ...... hvem er 1337?? jeg er 1337! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 kebab Gud: der nevte du post nummeret mitt og....1337 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 kebab Gud: der nevte du post nummeret mitt og....1337 du bor i skien ... det er SANDVIKA som har 1337 ... (på tide å flytte?) Lenke til kommentar
corcky Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ja... du kan din jobb... Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ja... du kan din jobb... Ingen tvil om det. Ingern tvil nei Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 OMG! btw <PappaDott> Rett over gaten bor jo Sodre Lerche nå. Kjøpte leilighet av Bernt Nilsen er dette det huset som er nærmest akvariet? For han kjenner eg siden vovsene var venner Kjenner hun Maria også (hun som var med i big brother ifjor) Siden eg ofte preiket med henne på nordnes parken når hun luftet hunden sin i parken ( min vovs og hennes vovs er fiender) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 Med en slik talent/intelligens burde jo du jobbe med noe bedre en postmann eller hva? *Still shocked* :o Vel, det var høsten for 4 1/2 år siden når jeg skulle jobbe 2 måneder som vikar på lørdagene i Posten. Så kom ungene.... og da ble det bye bye studier Men shit au, har det flott jeg. Men ikke f... om jeg jobber i Posten om 2 år Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 kebab Gud: der nevte du post nummeret mitt og....1337 du bor i skien ... det er SANDVIKA som har 1337 ... (på tide å flytte?) Fader a, pugger du 1337 post nummer eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå