lysbryter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kjøpte nylig et Philips MCM277B mikroanlegg gjennom Elkjøp. Det er lite og hendig og helt greit til mitt formål. Det er imidlertid plagsom skraping i den ene høyttaleren - det være seg om det er Windows-lyder eller film (via PC) eller radio. Spesielt når det er dype basstoner og når jeg har skrudd på DBB (dynamic bass boost). Det er ikke dårlig kontakt, og det blir ikke borte av seg selv. Hva kan dette skyldes, og hva kan gjøres? Er jeg evt. nødt til å ta anlegget tilbake til butikk? Anlegget har stått stille på samme plass hele tiden og aldri blitt spilt høyt med, så jeg kan ikke se at jeg har gjort noen feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Prøv å juster ned hovedvolumet på PC-en og i avspillingsprogrammet. Endret 16. oktober 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Problemer oppstår uavhengig av om den er koblet til datamaskinen eller ei. Også når spiller CD og radio (med aux-kabelen frakoblet). Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er ikke uvanlig at PC-anlegg vrenger ved dype basstoner. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 MCM277B er ikke et PC-anlegg, men den ene høyttaleren skurrer hele tiden. Dette kan umulig være riktig. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hm, overrasker meg enda mindre at et slikt anlegg skurrer ved basstoner. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Spar meg din sarkasme. Selvfølgelig skal anlegget klare å spille Windows' oppstartslyd uten at det skurrer i den ene (og alltid bare den ene) høyttaleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå