Tailzo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei, jeg bestilte et psp spill fra https://www.gamezone.no/ for litt over en uke siden. Iogmed at jeg ikke har mottat det ennå, ville jeg undersøke om noe kunne være galt. I går og i dag har jeg ikke klart å komme inn på websiden. Vet noen hva som foregår? Klarte ikke koble til nettstedet Firefox klarte ikke å opprette en tilkobling til tjeneren på www.gamezone.no. Selv om adressen ser ut til å være gyldig, klarte ikke nettleseren å koble til det. * Kan nettstedet midlertidig være utilgjengelig? Prøv igjen senere. * Klarer du å åpne andre nettsider? Kontroller datamaskinens nettverksforbindelse. * Er datamaskinen eller nettverket ditt beskyttet av en brannmur eller mellomtjener? Feil innstillinger kan gjøre det umulig å åpne nettsider. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ser ut som de har lansert ny nettside Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Siden fungerer fint til meg Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Siden fungerer fint til meg Ja, nå funket det. Forresten. Vrengtpolvott! Jeg regner med du er fra anime.no? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Siden fungerer fint til meg Ja, nå funket det. Forresten. Vrengtpolvott! Jeg regner med du er fra anime.no? Jepp, var der helt til de skiftet til det nye forumet, så bare falt jeg ut, likte ikke det nye forumet Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Gamezone har gått over fra å være et Delt Ansvar "selskap" til å bli et AS. AS'et går rundt det så jeg hadde ikke vært redd for at dette skulle gå konkurs med det aller første. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei,jeg bestilte et psp spill fra https://www.gamezone.no/ for litt over en uke siden. Iogmed at jeg ikke har mottat det ennå, ville jeg undersøke om noe kunne være galt. I går og i dag har jeg ikke klart å komme inn på websiden. Vet noen hva som foregår? Mulig at din ordre ikke ble overført til det nye systemet dems, min forhåndsbestilling på Fallout 3 ble borte så måtte forhåndsbestille det på ny. Lenke til kommentar
Mazhar Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei,jeg bestilte et psp spill fra https://www.gamezone.no/ for litt over en uke siden. Iogmed at jeg ikke har mottat det ennå, ville jeg undersøke om noe kunne være galt. I går og i dag har jeg ikke klart å komme inn på websiden. Vet noen hva som foregår? Klarte ikke koble til nettstedet Firefox klarte ikke å opprette en tilkobling til tjeneren på www.gamezone.no. Selv om adressen ser ut til å være gyldig, klarte ikke nettleseren å koble til det. * Kan nettstedet midlertidig være utilgjengelig? Prøv igjen senere. * Klarer du å åpne andre nettsider? Kontroller datamaskinens nettverksforbindelse. * Er datamaskinen eller nettverket ditt beskyttet av en brannmur eller mellomtjener? Feil innstillinger kan gjøre det umulig å åpne nettsider. Send meg en mail på [email protected] så skal jeg fikse opp i det. Mulig det har skjedd noe med importeringen av din ordre. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå