Pysj Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Eizos lanserer sin første skjerm med LED-baklys. Les mer Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror jeg kunnet tenkt meg en slik hjemme, men hva kommer prisen til å bli? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Særdeles morsomt at Eizo begynner med LED. At de begynner i det små på kontorskjermer er vel rett og slett bare fordi de ikke er komfortable med teknologien enda. Snart skal du se de kommer med LED-basert LCD på konsumerskjermer også, og da blir det vei i vellinga. Lenke til kommentar
DrIvar Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror jeg kunnet tenkt meg en slik hjemme, men hva kommer prisen til å bli? Sorry ass! Overskriften sier klart og tydelig at denne er for kontoret, ikke hjemmet Lenke til kommentar
Kjallvid Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror jeg kunnet tenkt meg en slik hjemme, men hva kommer prisen til å bli? Sorry ass! Overskriften sier klart og tydelig at denne er for kontoret, ikke hjemmet Har du aldri hørt om hjemme-kontor da? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Særdeles morsomt at Eizo begynner med LED. At de begynner i det små på kontorskjermer er vel rett og slett bare fordi de ikke er komfortable med teknologien enda. ...smaa, den er jo 24". Synes det ser ut som en kjempeskjerm, med jeg er enig, gleder meg til konsum markedet for alvor tar i bruk LED. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, er ikke størrelsen på skjermen jeg refererer til. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror jeg kunnet tenkt meg en slik hjemme, men hva kommer prisen til å bli? Sorry ass! Overskriften sier klart og tydelig at denne er for kontoret, ikke hjemmet Nei, den fungerer helt sikkert ikke hjemme. Blir nok svart skjerm med engang den kommer utenfor ei bedrift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå