spetwols Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei. har panasonic tv. kopla til høytlaere . 2 stk med bass . så kopla jeg in bak på tven noe som heter sound out. da blir det lyd i dem men det blir lyd i tven også ? Åssen får jeg bort lyden fra tven skal bare ha i høytalerene ! kjekka litt på options men fant ingen ting Lenke til kommentar
plaank Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har du koblet det fra audio-out til forsterkeren? Det skal være en modus for å slå av høyttalerene på TV'en. Hvis ikke, så kan du jo bare sette volumet på 0. Hvilke TV-signaler har du? RiksTV, parabol, etc? Om du har en egen dekoder for TV-signalene, er det enkleste bare å ta lyden direkte fra dekoderen og til forsterkeren din. Jo ferre ledd, desto bedre Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 er vanlig pc høytalere på en måte. så har den ingan til audio out som jegf sitteri tven. den røde og hvite. jeg har ikke noe kanaler ser bare film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå