nisak80 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Heisann dere. Først var jeg veldig usikker på om denne skulle legges i html eller javascript, og den må bare flyttes om den er feil plassert. Jeg lager en hjemmeside, (ikke noe proffe greier) og skal her ha en nedtelling hvor jeg bruker javascript. Denne skal så presenteres på siden, her dukker det opp 2 problemer. - Nedtellingen kommer øverst til venstre på siden uansett hva jeg prøver på, denne kan skulle jeg gjerne kunnet plassere der jeg vil, og aller helst midtstilt. - Font og skriftstørelsen stemmer i IE, men når jeg åpner siden i Firefox er skriften knøttliten og feil font. Her er koden min Er kanskje veldig fyfy og bruke Frontpage, men det gjør nytten for mitt formål og jeg er kjent med den. Håper noen kan hjelpe meg litt fordet. edit: Rart med det, her har jeg jobbet og slitt med dette i 2 dager, så poster jeg ett spørsmål og vips så får jeg det til. Problemet er løst. Endret 15. oktober 2008 av nisak80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå