ackrite Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Lyd-delen av hovedkortet mitt (MSI k9n SLI Platinum) er gåent, tror det enkelt og greit er slitt kontakt for 3,5mm (hodetelefoner, AUX kabler for anlegg etc). Case: bruker jeg 3,5mm kontakten får jeg en grusom pipelyd i headphones, anlegg - hva som helst. Bruker jeg USB headphones funker lyden fint. Etterlyser: Noen som vet om det er å oppdrive en overgang så jeg kan kjøre min 3,5mm plugg inn i en overgang av noe slag som har en D/A (Digital lyd til Analog lyd) converter innebygd, så jeg kan kjøre lyden min via usb-kontakt? Endret 15. oktober 2008 av ackrite Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hei. Det finnes USB lydkort som kan fikse biffen her. Tror ikke du finner en direkte USB->3.5mm jack overgang uten lydkort integrert... det finnes noen skikkelig billige noen: https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Endret 15. oktober 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det du trenger er et usb eksternt lydkort. Du kan vel også bytte ut lydkortet du har nå til et annet et. Eller du kan rett og slett kjøpe en god DAC. Da får du hifi kvalitet over lyden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå