yates56 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei! 23. september 2008 kjøpte jeg en macbook på eplehuset. Jeg har brukt den helt til nå. Jeg har en beskyttelses mappe utenfor macbook'en for å beskytte den. Jeg har oppdagen at mens den har vært oppi beskyttelsesmappen har en liten del av mappen blitt smeltet. Dette kommer fra macbooken. Hva skal jeg gjøre med dette? Garantien virker fortsatt? Er det ikke 30 dager eller noe? Hva vil skje hvis jeg klager? Takker for svar! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du har kjøpt en veske ved siden av sant, og ikke brukt den hvite som fulgte med rundt maskinen da du fikk den? For er dette tilfellet, så er ikke den til oppbevaring. Har det derimot skjedd med en skikkelig second skin, ta med deg begge deler til eplehuset og forklar hva som har skjedd. Dog skulle man kanskje tro maskinen din ikke gikk i dvale når du lukket lokket. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Du har kjøpt en veske ved siden av sant, og ikke brukt den hvite som fulgte med rundt maskinen da du fikk den? For er dette tilfellet, så er ikke den til oppbevaring. Har det derimot skjedd med en skikkelig second skin, ta med deg begge deler til eplehuset og forklar hva som har skjedd. Kjøpte en veske ved siden av. Hva mener du med det over? Dette er vesken jeg kjøpte: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå