Gå til innhold

windows movie maker problem.

Anbefalte innlegg

Hei, bruker windows movie maker til å redigere filmer. Problemet er at jeg ikke finner windows movie maker. Det er på Pcen fordi at jeg kan åpne programmer i windows movie maker. Kan bruke det. Hvis jeg søker etter det så finner Pcen bare en snarvei. Det ligger ikke kontrollpanalet, jeg har prøvd å instalere det på nytt. Det ser ut til at jeg mangler filer også. Synes at windows movie maker er litt rar nå.

Kan det være at noen filer har blitt sletta?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du finner ikke WMM under C: -> programfiler -> Movie Maker?

Den snarveien funker den? kommer du inn i WMM ved å trykke på den? Du finner heller ikke WMM under start -> alle programmer?

Jeg kjørte revo uninstaller å fikk avinstalert det. Så lasta jeg det ned å instalerte det. Nå mangler jeg avinstalasjons filen, og hvis jeg går på alle programmer så er dette windows movie maker sitt navn"@C:\Program Files\Movie Maker\1033\wmm2res.dll,-61446"

kjønner ikke hva som har skjedd. Det fungerer bra da.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Så lenge du får starta det gjennom den snarveien du har er vel alt egentlig greit?

Det trodde jeg også, men hvis jeg holder på med noe i windows movie maker, å restarter pcen så er filene borte :o Det er bare et rødt kryss, men filene er på Pcen :dontgetit:

EDIT:Fant det ut ;)

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...