Drihan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Etter noen lange dager med jobbing på datamaskinen sa den kapputt og slo seg av. Dagen etter dette pøvde jeg å skru den på igjen, men det gikk ikke så bra. Den startet med rare lyder og et raskt lysglimt fra diverse knapper med fine farger som stråler ut fra min ett år gamle PC, men det var det. Jeg så ingenting skje på skjermen eller noe normale lyder putre ut, men istedet for de normale "buzz" lyder, kom det noen ganske forstyrrende "kzzz" lyder som fikk meg litt bekymret. Jeg har spurt flere venner og en mer kvalifisert far, men hjelpen har vært tynn og lite presis angående mitt spesifike problem, så da kom jeg hit i søk etter folk som kan mye om sånt for å kanskje få noen ekspert råd som kan gi litt klarhet til hvordan dette problemet kanskje oppstod, hva jeg kan gjøre for å reparere problemet og evnt. om det lønner seg å kjøpe en ny del hvis det trengs eller presse forsikkringa mi. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva slags PSU er det? Merke/navn Hvor gammel er den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå