Turtlis Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Joda, men hvem er det som må rydde og kaste ting når gamla drar??? Nei.fy..den var stygg. Hun har alt, derfor så trenger hun ikke enda mer å tørke støv av. Gi ei kurv med noe godt. Det hadde jeg gjort. sjokolade, alkohol og en blomsterkvast. hva med undertøy? gode sokker og truser behøver ikke å kjøpe noe sexy fra La Senza, men fra cubus. Endret 15. oktober 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Tviler på at undertøy blir en slager, men en eske med god sjokolade tror jeg kunne gått, og en vin som passer til sjokolade (om det finnes?) Er ikke noe problem å besøke henne, hun bor i etasjen over, så jeg er forholdsvis ofte der . Hvor får en egentlig tak i slik sjokolade? Endret 16. oktober 2008 av chokke Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 bensinstasjoner.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg ville kjøpt noe god sjokolade. Av den litt mer "gamle" og dyrere sorten. Eller kanskje en fin pynteting hadde vært kjekt også. En engel eller noe slikt. Skjønner ikke hvorfor folk har det for seg at en engel er en pynteting jeg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei fy fader, NIPS er det styggeste i hele verden. Hadde ei venninne som pynta vinduskarmer og hyller med masse forskjellige porselensfigurer. Så helt teit ut... Men gamle damer er jo gjerne litt glad i nipsfigurer kanskje? Her i huset har vi ikke nips. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei fy fader, NIPS er det styggeste i hele verden. Hadde ei venninne som pynta vinduskarmer og hyller med masse forskjellige porselensfigurer. Så helt teit ut... Men gamle damer er jo gjerne litt glad i nipsfigurer kanskje? Her i huset har vi ikke nips. hva er nips? jeg veit hva porselensfigurer er. men nips? Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Omg, fikk ikke med bildet -.- Men støtter konfekten. Det duger Endret 17. oktober 2008 av Leifhelge123 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg veit hva porselensfigurer er. men nips? Nips = Porselensfigurer og andre små gjenstander. F.eks små pyntekatter, pyntehunder, pynteklovner, pynteengler +++ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg å syntes det blir alt for rotete. Men om man skal gjøre en 90 år gammel dame trendy så vet jeg ikke helt hvor man skal begynne. Alle gamle folk jeg kjenner er i hvertfall utrolig glad i småting og ulike nipsgreier. Kanskje det kommer med alderen, gudene vet. Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 tur/retur danskebåten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Feiringa var i går, ble et kort og en flaske gin fra meg og min søster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå