Gå til innhold

Burdsagsgave til en 90 år gammel dame?


chokke

Anbefalte innlegg

Jauda, det har seg slik at min bestemor skal "feire" 90-årsdag til helgen og jeg lurer på hva en kan gi til en slik en.

Det som står sterkest nå er å spleise på en gin med min søster, men føler at det blir litt feil.

Jeg har så absolutt ikke peiling på hva en 90-åring trenger, annet enn at hun trenger en ny telefon (hustelefon, men bærbar). Så jeg tenkte, om mulig, å investere i en trådløs, men med sånn artig hjul til å slå nummerene (sånn som var på veldig gamle telefoner), er det mulig å oppdrive?

Eller andre tips? :wee: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kaffe og forskjellige remedier til kjøkkenet (som oppvaskkost, oppvaskmiddel, oppvaskklut og kanskje noe godt pålegg? evt. fenalår)

Har en følelse av at det blir mye sånt, med tanke på at en gammel dame trenger jo ikke noe mer enn det hun har nå.

Men er ikke hvert år en fyller 90 heller.

 

En helt ny laptop!

Vel, med tanke på at hun sliter med ny TV og klarer å skifte mellom NRK, TVNorge og TV 2 så tror jeg ikke noe teknologisk vidunder er tingen.

 

Kan dog nevne at hun er rimelig sprek for alderen (faktisk veldig sprek), men er veldig sær på hva hun kler seg i, så ikke foreslå noe motegreier.

Lenke til kommentar

Hvis hun er så veldig sprek blir det vell uaktuelt å kjøpe en "elektrisk 3/4-hjuling"?

Hvis du skjønner hva jeg mener? :p

 

Du har kanskje sett eldre damer som kjører rundt på sånne til butikken eller til graven osv?

Vi kjøpte en slik til farmor da hun ble 70 eller 75 tror jeg :p (ikke noe teknologisk egentlig)

 

EDIT: en slik: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde

Endret av vbjornevik
Lenke til kommentar

Kan du ikke ta et fint bilde av dere barnebarn da med et kamera da, og skriv det ut på en fotobutikk?

Bilder er jo kjempestas for en gammel dame ;)

Det skal vi gi i år.

 

Kurv med dilldall oppi er noe mange liker. sjokolade, frukt, alkohol osv

 

GIN til ei dame på nitti år? :!:

Jeg hadde satsa på baileys.

 

Bruktbua selger gamle telefoner.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...