Lurifaksen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 I nettverket hjemme har vi 4 PC'er + en server som kjører Windows Server 2003. Jeg ønsker at alle brukerene er lagret på serveren, slik at jeg kan logge meg på min bruker fra hvilken som helst maskin - og få de samme instillingene. Hvordan gjør jeg dette? Jeg har satt opp et domene, og lagt til en bruker. Jeg har satt opp de andre PC'ene til å jpine domenet. Men noe er litt feil. Jeg kan logge meg på brukeren uten nettverkskabelen i, så tydeligvis laster den ikke profilen fra serveren. Selv om det står at jeg er logget på som SERVERbruker Noen som kan gi en kort beskrivelse av hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 tror du må sette opp informasjon om maskinen i Active Directory og så opprette brukere. har du satt admin passord på maskinene? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Jepp, det er akkurat det jeg har gjort... Hva mener du med admin passord? administrator brukeren på alle maskinene har passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå