Gotham Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Vurderer å anskaffe meg super smash brothers brawl. Men er lite gira på å kjøpe 3x wiiremote+nunchuk. Så spørsmålet mitt er om det går an å bruke gamecubekontroller og den arcadekontrollen o.l? Med samme effekt? Oppdatering: Kjøpte spillet, men får bare disc unreadable:-( Hva kan vere problemet? alle andre spilla mine funker. Har hørt at mange i Amerika hadde problem med dette spillet, og måtte sende inn sin konsoll. Endret 16. oktober 2008 av Gotham Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 ja man kan bruke det, selv har jeg 2 wiimotes og nunchucks, og låner 2 gamecube controllere når flere skal være med Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 det går, og er anbefalt. selv bruker jeg classic når det er 1/1 og gamecube når det er 3+ spillere (cuz jeg bare har 2 classic) Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 ok...konge. Men funker det med andre partyspill som Mario Party og Mario Kart osv? Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Foreløpig er det vel bare ssbb som har denne funksjonen, samt VC spilla da. Å bruke GC kontroller i smash anbefaler jeg sterkt, nydelig kontroll. Lenke til kommentar
Gamecuber`n Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Spørsmål : Man kan bruke Wii mote + nunchunk, og fremdeles bevege kontrollerne for eks. å slå ? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Spørsmål : Man kan bruke Wii mote + nunchunk, og fremdeles bevege kontrollerne for eks. å slå ? nei. alt er med knapper. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 hadde nok blitt kaos hvis du skulle ha veiva, hadde brukt for lang tid på det, hehe Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Foreløpig er det vel bare ssbb som har denne funksjonen, samt VC spilla da. Å bruke GC kontroller i smash anbefaler jeg sterkt, nydelig kontroll. Nei, det er noen Wii-spill hvor du kan bruke GC- og VC-kontrollerne. Mario Kart er et av dem. Ja, GC-kontroller er det letteste når man spiller SSBB. :-) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 nja~, vc er vel like lett. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Ok...nå kjøpte jeg meg Brawl. Men fikk problemer, wiien ville ikke spille av cden:-( Leste på nettet at mange i amerika har problemer med å starte opp Brawl, men står ikke noe om Europa. Er det det samme problemet? Kan det ha noe med at wiien er modda?(var ikke jeg som modda den, kjøpte den på Finn.no) PS..alle andre spilla mine virker. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Ok...nå kjøpte jeg meg Brawl.Men fikk problemer, wiien ville ikke spille av cden:-( Leste på nettet at mange i amerika har problemer med å starte opp Brawl, men står ikke noe om Europa. Er det det samme problemet? Kan det ha noe med at wiien er modda?(var ikke jeg som modda den, kjøpte den på Finn.no) PS..alle andre spilla mine virker. det har nok å gjøre med at den er modda. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 oh man, den er kjip, jeg modder ikke konsoller as, ser ingen grunn egentlig Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 oh man, den er kjip, jeg modder ikke konsoller as, ser ingen grunn egentlig Ikke jeg heller, fant ut at den var modda etter at jeg kjøpte den på finn.no men det er merkelig da, alle andre spilla funker.. Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 det er bare linsen. kjøp offisiell lens clean på play-asia. vet ikke om det er kommet enda, men det kommer. er bare det at noen linser må renset ettersom brawl er dual-layer dvd. For noen funker det å legge wiien ned om de har den oppe eller sette opp om den ligger nede. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Finn ut hvilken chip du har. Om du har wiikey (f.eks) går du inn på wiikey.cn og laster ned den nyeste oppdateringen (1.9 tror jeg). Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da jeg kjøpte, satt inn cd, ble jeg bedt om en oppdatering. Kommer ikke det hos deg? Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Da jeg kjøpte, satt inn cd, ble jeg bedt om en oppdatering. Kommer ikke det hos deg? Jo, men jeg turte ikke, fordi det stod at modda wiier blei "blokka". Så jeg bytta inn spillet i mario kart:-) Kanskje jeg plukker det opp igjen når det faller pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå