Gå til innhold

ssbb- hvilke kontrollspaker kan jeg bruke?/problemer med disken:-(

Gotham

Anbefalte innlegg

Vurderer å anskaffe meg super smash brothers brawl. Men er lite gira på å kjøpe 3x wiiremote+nunchuk. Så spørsmålet mitt er om det går an å bruke gamecubekontroller og den arcadekontrollen o.l? Med samme effekt?

Oppdatering:

Kjøpte spillet, men får bare disc unreadable:-( Hva kan vere problemet? alle andre spilla mine funker. Har hørt at mange i Amerika hadde problem med dette spillet, og måtte sende inn sin konsoll.

Endret av Gotham
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Foreløpig er det vel bare ssbb som har denne funksjonen, samt VC spilla da.

Å bruke GC kontroller i smash anbefaler jeg sterkt, nydelig kontroll. :)

Nei, det er noen Wii-spill hvor du kan bruke GC- og VC-kontrollerne. Mario Kart er et av dem.

Ja, GC-kontroller er det letteste når man spiller SSBB. :-)

Lenke til kommentar

Ok...nå kjøpte jeg meg Brawl.

Men fikk problemer, wiien ville ikke spille av cden:-(

Leste på nettet at mange i amerika har problemer med å starte opp Brawl, men står ikke noe om Europa. Er det det samme problemet?

Kan det ha noe med at wiien er modda?(var ikke jeg som modda den, kjøpte den på Finn.no)

PS..alle andre spilla mine virker.

Lenke til kommentar
Ok...nå kjøpte jeg meg Brawl.

Men fikk problemer, wiien ville ikke spille av cden:-(

Leste på nettet at mange i amerika har problemer med å starte opp Brawl, men står ikke noe om Europa. Er det det samme problemet?

Kan det ha noe med at wiien er modda?(var ikke jeg som modda den, kjøpte den på Finn.no)

PS..alle andre spilla mine virker.

det har nok å gjøre med at den er modda.

Lenke til kommentar

det er bare linsen. kjøp offisiell lens clean på play-asia. vet ikke om det er kommet enda, men det kommer. er bare det at noen linser må renset ettersom brawl er dual-layer dvd. For noen funker det å legge wiien ned om de har den oppe eller sette opp om den ligger nede.

Lenke til kommentar
Da jeg kjøpte, satt inn cd, ble jeg bedt om en oppdatering. Kommer ikke det hos deg?

Jo, men jeg turte ikke, fordi det stod at modda wiier blei "blokka". Så jeg bytta inn spillet i mario kart:-) Kanskje jeg plukker det opp igjen når det faller pris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...