sdf123 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Nå som flere av oss har prøvd å skaffe billetter til feks AC/DC har vi opplevd å ustabilt billettservice kan være. Jeg har nå sett litt videre på billettservice, og må si at det er råtten side. Feks når man skal navigere i konserter og feks kategorisere etter "Alternativ rock/Indie" så får man feks opp: - Satyricon - burde vel ligge under "Hard Rock/Metal" - Gatas parlament - burde vel ligge under "Rap/Hip-hop/R&B" - Volbeat - burde vel ligge under "Rock/Pop" Og i tillegg nå som alle er veldig på jakt etter AC/DC billetter har dem fjernet all informasjon om konserten fra hjemmesidene dems, hva f... skjer? Ja, mulig bare jeg er irritert over å ikke få billett, men virker som de burde ta en helsjekk av siden/systemet deres. Endret 15. oktober 2008 av everlong Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Så fordi de feilplasserer noen konserter under feil sjanger, og fordi de vil minske pågangen på en allerede veldig etterspurt konsert, har dem ikke rent mel i posen? Du har rett til å være irritert fordi du ikke får billett, men dette var jo ikke veldig saklig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tja, jeg kan si jeg har en god erfaring med dem. F.eks: Kjøpte billett til The Hold Steady - men den ble avlyst, jeg sendte tilbake billetten og 2 dager senere var dem inne på konto. Synes det er veldig bra. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Rent mel i posen var vel heller feil ordvalg.. Men poenget mitt er at skal dem ta av seg noe så stort som å selge billetter til AC/DC, Metallica osv burde dem hvertfall greie å ha et system som takler det. Når folk sitter inne fra klokken 0900 til 1300 i deres køsystem og ikke får billetter, mens det kommer folk inn 1200 som får billetter etter 20min da er det noe feil. Og tar det dem seg ikke bry til å sjekke hvilken sjanger band som dem selger billeter til spiller i, virker det ikke veldig seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå