Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JEg står. @ Manx: billettlugen.dk

 

Det vet jeg, jeg lurer bare på om de sender til Norge.

 

 

16 timers arbeidsdag, 1,5 timer med søvn, og når man da legger på 15 timers arbeidsdag fra dagen før pluss 5 timer med søvn, så betyr det at jeg stort sett må ha ting inn med bulldoser :)

Lenke til kommentar
Hjelp! Hvor inne på Metclub finner jeg koden jeg skal bruke på billettservice !?!?!?

 

Under MY ACCOUNT inne på metallica sidene.

 

 

Da ser jeg at danskene sender til norge også, så da slipper jeg å tenke på det...

 

tok sittebilletter. Er altfor lav til å klare å se noe hvis jeg står.

 

Må stå i Spektrum, i hvert fall for min egen del :) 1,97 på strømpelessen passer ikke så godt benkradene der for å si det pent, har mer vondt i kroppen etter å ha sitti der i fire timer enn når jeg står på betongen...

 

Edit:

 

Hvordan lager man konto på billetlugen.dk? eller er det i det hele tatt nødvendig?

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Med mine knappe 1.70, hadde jeg nok sett best fra en sitteplass, men det er noe magisk i å bare kaste seg inn i havet av albuer og svette for å komme litt nærmere barndomsheltene. Ah, kan dere høre "Ecstacy of Gold" fulgt av hjerteslagintroen på "That was just your life"? Jeg får gåsehud av tanken. :D

 

Edit: Leif

Endret av Karaffel
Lenke til kommentar
Det vet jeg, jeg lurer bare på om de sender til Norge.

 

De sender til hele den vide verden! :)

 

Det vet jeg også nå, se posten over. Nå lurer kroppen på hvordan i pokker jeg registrerer meg på den siden, finner ingen steder å gjøre det kun hvordan man logger inn :)

 

Du registrerer deg ved kjøp av billetter! Jeg måtte selv teste det ut igår for å være forberedt! Lot som jeg kjøpte no crap av en konsert og da kom den registreringsgreia når man skulle betale...

Lenke til kommentar

Mortenandre, den er ikke personelig, så vist du kan skaffe en annen dings, så får du betalt.

 

Edit: 2 billetter i box!

En kammerat av meg sitter på mac som han aldri har brukt før, midt i bestillingen fikk han strømbrudd. I tillegg har han mistet bankortet, så han må bruke mastercard. Haha, tror han er i ferd med å rive dei siste hårene just as we speak.

 

Edit2: Viste ikke at Unitedfansen har så god musikk smak :p Så er vi ivertfall enige om noe ;)

 

Dette blir sjef!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Du registrerer deg ved kjøp av billetter! Jeg måtte selv teste det ut igår for å være forberedt! Lot som jeg kjøpte no crap av en konsert og da kom den registreringsgreia når man skulle betale...

 

Ok, jeg lurte på om det var det som kom til å skje, men det er jo så jævlig godt forklart :)

 

Men skal vel også sies at 1,5 time med søvn kanskje har noe med saken å gjøre også :D

 

Tror jeg skal prøve å få med meg konserten som går 23, midt i uka så da kan man jo komme en dag eller to før også og ta en kald en eller to :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...