Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]

Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, nice kommentar av Ulrich. Når vert det eventuelt bestemt då? Nokon som veit? Death Magnetic Touren avsluttast iallfall i desember i år, så mogleg dei er tilbake neste sumar?

Metallica er vel på topp 5 når det gjelder turnerende band/artister, så muligheten er jo der. :)

Vi har jo riktignok vært bortskjemt med å ha dem her de 3 siste årene, men i nærheten vil jeg tro dem vil være hvertfall.

Er vel lenge siden de har vært i Asia bl.a. så mulig de også får besøk?

Lenke til kommentar

Då blir det vel ein tur til Asia då :D

Er nett i det siste eg har fått skikkeleg sansen for Metallica faktisk. Har jo spelt mykje av dei på Guitar Hero, dei har jo eige spel. Har begynt å høyre gjennom diskografien deiras no, Master of Puppets og ...And Justice For All e jo berre heilt magiske! Dei to fyrste er og dritbra, men eg favoriserer dei to neste, er vel kanskje fleire som gjer óg.

Lenke til kommentar
Hehe, nice kommentar av Ulrich. Når vert det eventuelt bestemt då? Nokon som veit? Death Magnetic Touren avsluttast iallfall i desember i år, så mogleg dei er tilbake neste sumar?

DM-touren skal holde på gjennom sommeren 2010, alt er bare ikke annonsert ennå =) Vil tippe vi får noen nye datoer i løpet av et par mnd

Lenke til kommentar

Leste et intervju på nettet i går angående Metallica på Sonisphere i England (skal se om jeg får rota det fram), og der sier James (tror jeg det var), etter å ha blitt spurt om hvor ferden går nå (gjengitt på norsk) "Vi har rundt et år igjen på turne nå, og vi skal innom Sør Amerika, Asia, Australia, og vi har mer Europa også".

:D :D :D

Edit:

Ah, då so. Dei siste er vel i USA reknar eg med? Nesten så eg skulle teke turen over dammen :p

Nei, kommer mest sannsynlig til å bli i denne rekkefølgen:

USA nå og frem til desember.

Asia/Sør Amerika/Australia (umulig å si rekkefølgen på).

Europa.

Så du skal få slippe og reise ut av kontinentet for å se dem live, i alle fall :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Videoen fra konserten 30.07 er nå oppe på Metontour.com :)

Direktelink. Man må registrere seg for å se, men det er gratis :) Videoen inneholder: Meet n Greet, Tuning, og Bellz.

Edit: Haha, morsom meet and greet-sekvens! :) Faen ass, i tuninga spilte de Whiskey in the jar(ooooo), men ikke på konserten.. Men de spilte den i Dublin to dager seinere. Faen ass, hadde vært digg og fått den i spektrum! :D

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

De kommer tilbake til Europa ja. Bare å begynne å glede seg :D Om det ikke blir før til våren (neste sommer) så blir det kanskje roadtrip ned til Oslo får å se dem (lei av å fly :p). Evenuelt om de kjører en rekke konserter i en eller annen storby i nærheten så skal jeg være der.

Lenke til kommentar
Om de kommer tilbake håper jeg de tar en konsert i Trondheim. Var jo snakk om å spille der i denne omgang om det bare hadde vært en stor nok innendørs arenda der.

Jeg leste noe annet i Adressa. Selvfølgelig bare spekulering og rykter, men Metallica var visst så og si klar til å spille på Lerkendal i sommer helt til det ble klart at turneen skulle være innendørs. Finnes jo ikke en jævla hall her i Trondheim for slike konserter. Alternativet hadde vært en mega intimkonsert under Uka. Det hadde vært fett.

Lenke til kommentar

Får håpe vi kan få både i pose og sekk neste år, altså noen ute, noen inne.

Mine ønsker for Skandinavia er da:

Telenor Arena-Oslo

Lerkendal-Trondheim

Gigantium-Aalborg

Parken-København

Hyllie Arena-Malmø

Ullevi-Gøteborg

Er lov å håpe, selv om det er tvilsomt :p

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar

Stadionkonsert med Metallica på Ullevi er drømmen! Var der på Iron Maiden i fjor sommer og kan med trygghet si at det er noe av det sykeste, beste og mest magiske jeg har opplevd. Det blir jo selvfølgelig noe helt annet enn denne turnéen, men for en arena Ullevi er for konserter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...