Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]

Arsenal89

Anbefalte innlegg

Synes Lars virket litt ufokusert i dag, men herregud, de har spilt konsert nesten annenhver dag i hele juli, de er mennesker de også =)

Enig i at Lars virka litt borte til tider, var det han som nærmest ramla inn når de kom inn?

Noen som har setlist for Mastodon og Lamb of God forresten?

Endret av Rhythm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du har vært fan av Metallica hele livet, så skal det mye til for å dempe gleden av å få gitar plekteret til han som har vært idolet ditt så lenge du kan huske.. =) Det skal rammes inn, uansett hvor mange andre som fikk :p

Ble forresten veldig skuffet over Mastodon.. For all del, de har fanastisk musikk, men det var ikke mye kontakt med publikum og lyden var ikke spesielt bra. Lamb of God var det mye mer liv i, selv om jeg liker Mastodon sin musikk mye bedre,..

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Veldig bra konsert, svarnet helt for meg på Bellz. Var i moshpiten på den ene kortsiden sammen med noen grisefulle feite jævler, aldri hatt det så morsomt på konsert før.

Setlista? Tjaaaa...Bellz, Dyers, Holier og My Apocalypse var grisefett, men var innstilt på Ride og Blackened. :)

Lenke til kommentar
Synes Lars virket litt ufokusert i dag, men herregud, de har spilt konsert nesten annenhver dag i hele juli, de er mennesker de også =)

Enig i at Lars virka litt borte til tider, var det han som nærmest ramla inn når de kom inn?

Det vet jeg ikke noe om :p Men særlig på Sad But True spilte han seg helt bort, bommet til og med på delen med skarpen et par ganger, som har ganske mye å si for den låta. Men som sagt, de har hatt et veldig tight skjema i juli. I Hultsfred var han i toppform, da ble jeg skikkelig imponert =)

Lamb Of God spilte iallfall Redneck, Laid To Rest, Walk With Me In Hell, Something To Die For.

Mastodon Oblivion, The Czar

De jeg kommer på nå

Endret av Arsenal89
Lenke til kommentar
Er det flere enn meg her som var helt inntil gjerdet?

Ja, jeg var det, på begge Oslo-konsertene, og hadde det vilt gøy begge gangene :)

Hvor i forhold til meg sto du? se bildet jeg la ut i post 1574

Tegna en prikk der jeg stod nå, tror det blei sånn ca riktig.. Hvordan det, egentlig?

post-72628-1249140027_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg her som var helt inntil gjerdet?

Jepp, og noen ganger kjentes det ut som at jeg var på tur gjennom det. Var et helt for jævlig trykk under Judas Kiss. Måtte bare bruke litt spisse albuer slik at jeg fikk puste. Men generelt var det sykt varmt under konserten. Svetten rant, rett og slett deilig. Vaktene der jeg stod, på hjørnet av scenen der trommesettet til LOG stod mens Mastodon drev på, hadde hendene fulle med å gi folk vann. Tror de ble fri for vann under Puppets.

Lenke til kommentar
Ikke som film? :( Jeg så folk gå rundt med videokameraer langs scenen, hvor ligger disse videoene?

De videoene kan enten ha blitt filmet av dagbladet og sånn (om det var på de tre første sangene), men var det etter det så er det Jeff og de andre fra MetClub som filmet, og de lager en film til hver konsert. En film inneholder som regel tuning (bandet som øver på noen sanger), meet and greet og en sang. Noen ganger inneholder de også bare en sang.

Den videoen kommer ut på www.metontour.com om ikke lenge, og der er det gratis å registrere seg.

:)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Datating, jeg tror jeg nesten stod helt inntil gjerdet i akuratt den retningen du filmer i..

edit: Hvis det er du som filmer da såklart..

Sto det trommesettet mot deg i begynnelsen?

Så på andre videoer av konserten fra deg (hvis det er du som filmer) og det var så og si akuratt der du sto jeg var, litt fremforbi deg..

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...