Rhythm Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Synes Lars virket litt ufokusert i dag, men herregud, de har spilt konsert nesten annenhver dag i hele juli, de er mennesker de også =) Enig i at Lars virka litt borte til tider, var det han som nærmest ramla inn når de kom inn? Noen som har setlist for Mastodon og Lamb of God forresten? Endret 31. juli 2009 av Rhythm Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Når du har vært fan av Metallica hele livet, så skal det mye til for å dempe gleden av å få gitar plekteret til han som har vært idolet ditt så lenge du kan huske.. =) Det skal rammes inn, uansett hvor mange andre som fikk Ble forresten veldig skuffet over Mastodon.. For all del, de har fanastisk musikk, men det var ikke mye kontakt med publikum og lyden var ikke spesielt bra. Lamb of God var det mye mer liv i, selv om jeg liker Mastodon sin musikk mye bedre,.. Endret 31. juli 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Veldig bra konsert, svarnet helt for meg på Bellz. Var i moshpiten på den ene kortsiden sammen med noen grisefulle feite jævler, aldri hatt det så morsomt på konsert før. Setlista? Tjaaaa...Bellz, Dyers, Holier og My Apocalypse var grisefett, men var innstilt på Ride og Blackened. Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 sinnsykt RÅ konsert igår! hadde det TOPP Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Synes Lars virket litt ufokusert i dag, men herregud, de har spilt konsert nesten annenhver dag i hele juli, de er mennesker de også =) Enig i at Lars virka litt borte til tider, var det han som nærmest ramla inn når de kom inn? Det vet jeg ikke noe om Men særlig på Sad But True spilte han seg helt bort, bommet til og med på delen med skarpen et par ganger, som har ganske mye å si for den låta. Men som sagt, de har hatt et veldig tight skjema i juli. I Hultsfred var han i toppform, da ble jeg skikkelig imponert =) Lamb Of God spilte iallfall Redneck, Laid To Rest, Walk With Me In Hell, Something To Die For. Mastodon Oblivion, The Czar De jeg kommer på nå Endret 1. august 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Er det flere enn meg her som var helt inntil gjerdet? Endret 1. august 2009 av khaffner Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Mastodon spilte Oblivion, Megalodon, The Czar, Crack the Skye, Iron Tusk og March of the Fire Ants (husker ikke rekkefølga helt). Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er det flere enn meg her som var helt inntil gjerdet? Ja, jeg var det, på begge Oslo-konsertene, og hadde det vilt gøy begge gangene Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Er det flere enn meg her som var helt inntil gjerdet? Ja, jeg var det, på begge Oslo-konsertene, og hadde det vilt gøy begge gangene Hvor i forhold til meg sto du? se bildet jeg la ut i post 1574 Endret 1. august 2009 av khaffner Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er det flere enn meg her som var helt inntil gjerdet? Ja, jeg var det, på begge Oslo-konsertene, og hadde det vilt gøy begge gangene Hvor i forhold til meg sto du? se bildet jeg la ut i post 1574 Tegna en prikk der jeg stod nå, tror det blei sånn ca riktig.. Hvordan det, egentlig? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hadde vært artig å vite om det er en forumbruker som presser seg på deg bakfra eller noe Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 La ut en video nettopp: Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg var ca oppunder taket på konserten Var min første, og helt garantert ikke siste Metallica konsert! Utrolig bra liv når det var skikkelig allsang! Spess når de fyrte sandman og sanitarium - den håpa jeg virkelig på. Eneste jeg savna var fuel Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er det flere enn meg her som var helt inntil gjerdet? Jepp, og noen ganger kjentes det ut som at jeg var på tur gjennom det. Var et helt for jævlig trykk under Judas Kiss. Måtte bare bruke litt spisse albuer slik at jeg fikk puste. Men generelt var det sykt varmt under konserten. Svetten rant, rett og slett deilig. Vaktene der jeg stod, på hjørnet av scenen der trommesettet til LOG stod mens Mastodon drev på, hadde hendene fulle med å gi folk vann. Tror de ble fri for vann under Puppets. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Da er konserten i Oslo klar for nedlastning på LiveMetallica.com. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke som film? Jeg så folk gå rundt med videokameraer langs scenen, hvor ligger disse videoene? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Kommer som regel noen klipp fra konserten opp på www.metontour.com , men det har ikke kommet til den denne konserten enda.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Ikke som film? Jeg så folk gå rundt med videokameraer langs scenen, hvor ligger disse videoene? De videoene kan enten ha blitt filmet av dagbladet og sånn (om det var på de tre første sangene), men var det etter det så er det Jeff og de andre fra MetClub som filmet, og de lager en film til hver konsert. En film inneholder som regel tuning (bandet som øver på noen sanger), meet and greet og en sang. Noen ganger inneholder de også bare en sang. Den videoen kommer ut på www.metontour.com om ikke lenge, og der er det gratis å registrere seg. Endret 1. august 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Enjoy! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Datating, jeg tror jeg nesten stod helt inntil gjerdet i akuratt den retningen du filmer i.. edit: Hvis det er du som filmer da såklart.. Sto det trommesettet mot deg i begynnelsen? Så på andre videoer av konserten fra deg (hvis det er du som filmer) og det var så og si akuratt der du sto jeg var, litt fremforbi deg.. Endret 2. august 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå