Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]

Arsenal89

Anbefalte innlegg

Så på den videoen på DB sin side. Så at det var veldig mange videokameraer der, og speilreflekskameraer. Var alle disse kameraene slikt som tilskuerne tok med seg, eller var f. eks fotokameraene tilhørende til pressefolk?

Grunnen til at eg lurer er fordi eg skal på Green Day-konsert i oktober, og da kunne det vært stas å ha hatt med seg et digitalt kamera på konserten.

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tilskuere tar med seg kamera, det er jo ulovlig, men siden alle gjør det er det ingen som bryr seg. Så det går nok greit å ta med digital kamera på Green Day ja :new_woot:

Ja, da tar eg nok sjansen;)

For en gangs skyld få bilder som har bedre kvalitet enn det telefonene klarer:D

Lenke til kommentar
Så på den videoen på DB sin side. Så at det var veldig mange videokameraer der, og speilreflekskameraer. Var alle disse kameraene slikt som tilskuerne tok med seg, eller var f. eks fotokameraene tilhørende til pressefolk?

Speilreflekskameraene tilhørte pressefolk med adgang til piten, som er området mellom gjerdet og scenen. En standardregel på foto og presse under konserter er at det kun er lov å ta bilder/opptak under de tre første sangene.

Jeg ville absolutt ikke prøvd å komme meg inn med et speilreflekskamera. Om du først klarer å få det inn, vil en Pro Sec-vakt ta det fra deg med en gang han ser det (og gjør jobben sin).

EDIT: Ble litt skuffa over The Judas Kiss live selv, skulle gjerne sett All Nightmare Long eller Cyanide i stedet. Det hadde tatt mye mer av!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...