Osturn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Så på den videoen på DB sin side. Så at det var veldig mange videokameraer der, og speilreflekskameraer. Var alle disse kameraene slikt som tilskuerne tok med seg, eller var f. eks fotokameraene tilhørende til pressefolk? Grunnen til at eg lurer er fordi eg skal på Green Day-konsert i oktober, og da kunne det vært stas å ha hatt med seg et digitalt kamera på konserten. På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Bluto Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tilskuere tar med seg kamera, det er jo ulovlig, men siden alle gjør det er det ingen som bryr seg. Så det går nok greit å ta med digital kamera på Green Day ja Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 flott setlist! Synd kona fik nyrestein, fordi jeg ble tilbudt billett av en forumbruker. TUSEN TAKK, datating Virker som om de på de to siste konsertene har latt publikum synge på S&D Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tilskuere tar med seg kamera, det er jo ulovlig, men siden alle gjør det er det ingen som bryr seg. Så det går nok greit å ta med digital kamera på Green Day ja Ja, da tar eg nok sjansen;) For en gangs skyld få bilder som har bedre kvalitet enn det telefonene klarer:D Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Noen som har vært på begge to? I hver fall, hvilken var best av begge konsertene :P? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 De er så og si like, bra. Men stemningen fra oss i salen synes jeg faktisk var bedre denne gangen, så jeg setter denne det lille hakket over nr. 1 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ser ut som en bra setlist. Syns jeg ikke var der. Eneste forandringen for min del, var at Judas kunne vært bytta ut med Nightmare i og med at det er den beste sangen på DM albumet i mine øyne. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Så på den videoen på DB sin side. Så at det var veldig mange videokameraer der, og speilreflekskameraer. Var alle disse kameraene slikt som tilskuerne tok med seg, eller var f. eks fotokameraene tilhørende til pressefolk? Speilreflekskameraene tilhørte pressefolk med adgang til piten, som er området mellom gjerdet og scenen. En standardregel på foto og presse under konserter er at det kun er lov å ta bilder/opptak under de tre første sangene. Jeg ville absolutt ikke prøvd å komme meg inn med et speilreflekskamera. Om du først klarer å få det inn, vil en Pro Sec-vakt ta det fra deg med en gang han ser det (og gjør jobben sin). EDIT: Ble litt skuffa over The Judas Kiss live selv, skulle gjerne sett All Nightmare Long eller Cyanide i stedet. Det hadde tatt mye mer av! Endret 31. juli 2009 av Snikpellik Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg syns de kunne spilt Cyanide og Nightmare long Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Arsenal89: Du var vel ikke tilfeldigvis på buss/tog fra Oslo mot Larvik/Skien i går kveld? Nei, kjørte bil fram og tilbake fra Fredrikstad =) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Fytti katta for en konsert. Litt skuffet over set-listen mtp. 25-års-jubileumet til Ride the Lightning, men Bells, Sanitarium og Dyers Eve var evig fett. Definitivt ikke siste gangen jeg skal se Metallica! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 LETT fikk jeg Kirk Hammett sitt plekter! =) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Var vel ganske mange som fikk plekter..? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Gjør det meg mindre glad? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Var nok veldig mange som fikk plekter ja. Fikk tak i tre selv, men det er ikke så stort når de bare tar å kaster ut hundrevis. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ja, på første konserten satt jeg laaangt bak men så ut som de hev mange mange mange plektere. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Forskjell på å få ett plekter og å få Kirk sitt, da Så ut som en utrolig fet setliste, irriterer meg at jeg ikke fikk med meg den andre konserten og Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Han ene jeg var med fikk solbrillene til Hetfield Om det var han sine eller om han bare kastet de videre vet vi ikke, men vi går ut ifra det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå