Arsenal89 Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Noen som vet hvor lenge de turnerer i med denne Magnetic-touren? Hørte noe om at det skal pågå i 2,5 år og det blir konserter også neste sommer. Om dette stemmer passer det bra, lengter etter å se dem igjen etter konserten i Køben (var min første ja ). Og meldte meg inn i Metclub i dag, får å få tilbud om billetter før. Blir nok kanskje noen utendørs-arenaer i Europa til sommeren igjen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Nok en overraskelse i kveld... de fikk Ecstasy som coversong i tillegg til introen. I tillegg var James visstnok innom trommesettet før Seek da Lars sang etter eller annet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Når åpner dørene på torsdag? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ikke bare fikk de Ecstasy, de fikk også Battery, The Thing That Should Not Be og Disposable Heroes (+ Master of Puppets). Det er vel noe sånt som halve Master of Puppets plata det. Hadde vært artig å fått noe lignende i Spektrum! Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 og whiplash! den er rå live! håper på noe slikt i spektrum ja! kun 1 dag igjen!!!! \m/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Når åpner dørene på torsdag? 18:00 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ikke bare fikk de Ecstasy, de fikk også Battery, The Thing That Should Not Be og Disposable Heroes (+ Master of Puppets). Det er vel noe sånt som halve Master of Puppets plata det. Hadde vært artig å fått noe lignende i Spektrum! Mangler bare "Thing" for at jeg har hørt hele Puppets-plata live Lenke til kommentar
Theypsilon Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er jo egentlig ganske sannsynlig at døm spiller Ride The Lightning, iåmed at det er 25 år sia den kom ut på konsertdagen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Vel la oss håpe det, fikk Bells når jeg så dem i kjøben, kan gjerne hive med Fade to Black og Creeping Death også bare for moro skyld. Når jeg tenker meg om så kan de egentlig bare kjøre hele skiva fra spor 1-8 og få det overstått Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hadde de spilt hele skiva hadde jeg dødd av lykke. Har sett konserten fra Rock Am Ring 2006 hvor de spilte hele Master of Puppets. Det var helt fantastisk! Dog, er det vel litt usannsynelig, men håper de spiller noen låter fra Ride the Lightning i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Neh, da hadde vi visst det for leeenge siden isåfall. At de spiller en hel gammel plate altså. Dette er nok blandadrops som vanlig. Skal det være noen oppvarming først? 18 hørtes så tidlig ut. Endret 29. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Skal det være noen oppvarming først? 18 hørtes så tidlig ut. Mastodon kl 19, Lamb Of God kl 19.45 Endret 29. juli 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Oh really..skikkelig metalfest mao. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ikke bare fikk de Ecstasy, de fikk også Battery, The Thing That Should Not Be og Disposable Heroes (+ Master of Puppets). Det er vel noe sånt som halve Master of Puppets plata det. Hadde vært artig å fått noe lignende i Spektrum! Mangler bare "Thing" for at jeg har hørt hele Puppets-plata live Det var den siste jeg mangla jeg og, men fikk hørt den i London i fjor, så da var hele Puppets-plata hørt live Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Dumt at jeg måtte selge billettene mine. Men, får vel bare kose meg med de videone som kommer på youtube etterhvert. Og metontour videoen. Til dere som skal: Håper dere får en uforglemmelig konsert! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg gleder meg som en liten unge til i morra :D Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Ikke bare fikk de Ecstasy, de fikk også Battery, The Thing That Should Not Be og Disposable Heroes (+ Master of Puppets). Det er vel noe sånt som halve Master of Puppets plata det. Hadde vært artig å fått noe lignende i Spektrum! Mangler bare "Thing" for at jeg har hørt hele Puppets-plata live Det var den siste jeg mangla jeg og, men fikk hørt den i London i fjor, så da var hele Puppets-plata hørt live Haha, slik var det her også, angret ikke akkurat på London-turen =) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er det flere her som sitter i felt 120? Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skal det være noen oppvarming først? 18 hørtes så tidlig ut. Mastodon kl 19, Lamb Of God kl 19.45 Og gjett om dere kan glede dere til Lamb of God, høydepunktet på junikonserten for min del hvertfall. litt kjipa lyd men vokalisten gir no jernet uansett Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 sitter i felt 209, ser ut som det er høyt oppe ? faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå