Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker sist jeg var i Spektrum (var vel Heaven & Hell), en gjeng stavangergutter lagde noe helvetes med bråk i køen og var liksom sjefer og verdensmestre på en gang. De sto rett foran meg og slapp inn rett før. Da sa han ene "å faaen eg må spyyy". Lo godt inni meg da. Idioter.

Lenke til kommentar
Husker sist jeg var i Spektrum (var vel Heaven & Hell), en gjeng stavangergutter lagde noe helvetes med bråk i køen og var liksom sjefer og verdensmestre på en gang. De sto rett foran meg og slapp inn rett før. Da sa han ene "å faaen eg må spyyy". Lo godt inni meg da. Idioter.

 

hehe, den e lei. :p

Lenke til kommentar
noen som veit om man kommer inn etter oppvarmingsbanda er ferdig? er egentlig bare interesert i å se Metallica

Velkommen til forumet!

 

Forrige konserten kom det en god del mennesker inn mens oppvarmingen holdt på. Jeg vil påstå at spektrum knapt var halvfult under første oppvarming :)

 

De fikk S&R i Køben i kveld... får håpe på den i Oslo også. :D

FAFO!!! Nå er jeg i allefall DRITdeppa over at jeg ikke har billett :(

 

*sukk*

Lenke til kommentar
La oss håpe på det.

 

Får satse på at de titter på hvilken låter de spilte fra DM sist de var i byen og spiller bytter ut tre av dem med S&R, My Apocalypse (selv om jeg hørte den i Kjøben) og The Judas Kiss :)

 

Vi får nok Judas, og jeg skal gi den en sjans til, men jeg synes den funket utrolig dårlig live i Køben...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lenge de turnerer i med denne Magnetic-touren? Hørte noe om at det skal pågå i 2,5 år og det blir konserter også neste sommer. Om dette stemmer passer det bra, lengter etter å se dem igjen etter konserten i Køben (var min første ja ;) ). Og meldte meg inn i Metclub i dag, får å få tilbud om billetter før.

Lenke til kommentar
Pass bare på å ikke bli så søpledrita før du drar på Spektrum at du spyr innendørs og blir pælmet ut av vaktene + alle som står rundt deg.

 

 

Tar toget på onsdags morgen. så ska nok være edru igjen te torsdag.

 

Tja.. den har vi hørt før! Uansett, er ikke lenge igjen nå og jeg gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...