holimar1 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ja regner med det bli som dere sier:) men lov å håpe på en sudden change ! Uansett så er That Was Just Your Life en rå sang Fikk billetten min idag! Kjøpte på Finn! Han sa det var felt 217, men er tydligvis på 209! Noen så vet noe om det feltet? Ser ut som det er ganske høyt oppe :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hmm, har jeg grunn til å bekymre meg? Kjøpte 2 billetter av en kar på Finn.no. I følge han så ble billettene postlagt lørdag 18.07, men de har fortsatt ikke dukket opp. Brukte selvsagt Payex Betalingsgaranti. Må si i fra innen i morgen kl. 23.26 at billettene ikke har kommet i såfall. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) En kompis så metallica i Danmark (igår?) og han fikk tak i Kirks plekter, autografer fra to i LoG, og fikk tatt et bilde av seg med LoG-gutta Og jeg ble tilbudt å bli med, men sa nei fordi jeg hadde billett til konserten i Oslo Endret 23. juli 2009 av khaffner Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Om kameraten din fikk plekter er det vel ikke dermed sagt at du ville fått det. Og det å få autograf og bilde med LoG kan da umulig være noe stort. Sats på bedre konsert i Spektrum og at _du_ får plekter av Kirk eller noen andre. Er bare ei uke igjen nå, og kjenner jeg gleder meg stort til min første Metallica-konsert! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fun fact; jeg møtte ekstremt hyggelige Lamb of God bak scenen på Hove i 2007 og vokalist Randy Blythe tok helikopteret med kuken mot meg og en journalist mens han lo og skreik "REDNECK POWER" i pipestemme Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Personlig synes jeg LoG og MAstodont var forferdelige band, men det kan sikkert ha mye med lyden i spektrum å gjøre Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 LoG taklet jeg ikke. De dro ned stemninga totalt for meg, men Mastodon var fett nok. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja, Lamb of God sugde Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja, Lamb of God sugde Nei, de er et fantastisk band som gjorde en bra jobb utifra den dårlige lyden de fikk tildelt. Det samme med Mastodon. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Totalt uenig. Begge bandene var forferdelige, dog var det siste marginalt bedre enn det første Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Totalt uenig. Begge bandene var forferdelige, dog var det siste marginalt bedre enn det første :!: Mastodon var fantastisk, synd de bare spilte seks-syv sanger, og de spilte ikke de beste låtene deres (Dvs. epicene på over 10 min...). Lamb of God: Hver eneste sang hørtes klin like ut. Vokalisten var et latterlig skue. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Mastodon var bra, de hadde dessverre en bedriten lyd å jobbe med for å si det pent! Var og så Metallica i Kjøben på torsdagen og setlisten var noen hakk bedre enn i Spektrum, konge konsert! That Was Just Your Life The End Of The Line For Whom The Bell Tolls Wherever I May Roam One Broken, Beat And Scarred No Remorse Sad But True Welcome Home (Sanitarium) My Apocalypse The Day That Never Comes Master Of Puppets Blackened Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Helpless Hit The Lights Seek and Destroy Det holdt vel på å gå for meg når de dro i gang med Bells som tredje låta også fikk vi faen meg Blackened også Endret 25. juli 2009 av Manx Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Lyden ødela alt for meg i spektrum samt en litt laber sett list. Bergen var helt konge, mens best lyd var på Valle. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Set-listen ser ut til å ha forbedret seg litt. Én sang mindre fra Death Magnetic på begge de siste Køpenhavn-konsertene. Og Welcome Home (Sanitarium) og Blackened da gitt! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 At det er en låt mindre en dag eller to i Kjøben har jo litt med at de skal ha fem konserter der, gjør at de kan bytte litt mer. Lyden var også meget bra i Forum, men det har litt med at vi sto litt lengre unna enn det vi gjorde i Spektrum. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Rad 7 sitteplass, hvor er det sånn ca? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Rad 7 sitteplass, hvor er det sånn ca? Kommer vel an på feltet også vel? Hvis det er på noen av 100-feltene er det iallfall veldig bra plass Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 hallois.. har et lite spørsmål her. noen som veit om det e lov og røyke på toget mellom bergen-oslo? og e det lov og drikke med brakt øl på toget? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Det er aldri lov å røyke på tog. Uansett strekning. Du har lov å drikke medbrakt øl, ja. Men ikke på lokaltog inne i oslo. Det er noen "røykestopp" på veien fra Bergen, der toget stopper en stund så du rekker å strekke på beina og ta noen drag før det drar videre. Endret 27. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er aldri lov å røyke på tog. Uansett strekning. Du har lov å drikke medbrakt øl, ja. Men ikke på lokaltog inne i oslo.Det er noen "røykestopp" på veien fra Bergen, der toget stopper en stund så du rekker å strekke på beina og ta noen drag før det drar videre. okey.. takker for svar.. då blir det no hvertfall drikking. får vel holde ut me lite røyking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå