osse-mon waits for alice Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har nettopp hørt på konsertopptaket. God kvalitet, og jeg er med! Om man hører på cyanide fra ca 7:10 og utover, hører man noen som plystrer starten på Frayed! C'est moi :D Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Bwahaha råbra konsert. Synd de ikke spilte 'I Disappear'. Hva heter låtene det første coverbandet spilte? En av de var dritbra, jeg vil prøve å finne den. Haha, beklager, jeg måtte bare le da jeg leste dette. Det var absolutt en fet konsert. Tok av som faen under mange av sangene. Hadde håpet på litt flere gode gamle slagere, men det var jo tross alt en turne for DM. Var jævlig kult å få se Mastodon og. Er fornøyd med sangene de spilte. Var litt dårlig lyd, men kult uansett. Lenke til kommentar
Con Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kanonkonsert! Fikk tatt Robert og Kirk i lanken, og fikk plekter og ett vannglass av kirk:D (sto rett ved der han står på bildet) Lyden var crap på starten. Men tok seg fort opp! Lenke til kommentar
Afterlife Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Nyyyydelig kosert, bandet tok helt av Lyden var noe av det verste jeg har opplevd da, sto helt inntil gjerdet og "bak" høyttalerene, så jeg hørte nesten ingenting Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Oppe på sitteplassene så var den konge bra! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Æsj, trodde jeg skulle få tak i billett på finn.no til konserten 30. juli, men fyren skulle ha 1900,- for billetten. No way, Jose, jeg får nøye meg med de to billettene jeg har. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Yess! Da har jeg to sittebilletter til konserten 30. juli! Felt 204, er det bra plassering? Vet noen forresten om det er ledige hoteller i nærheten? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Er bare å begynne og sjekke det: Hoteller i Oslo. Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 har billetter på felt 217, noen som vet om de er bra/dårlige ??? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 har billetter på felt 217, noen som vet om de er bra/dårlige ??? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sånn jeg så det på forrige konsert var det felt 120 og 119 som fikk mest oppmerksomhet? Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 bytte:P? håper de spiller blackened som første sang!! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Sånn jeg så det på forrige konsert var det felt 120 og 119 som fikk mest oppmerksomhet? Lars sitt trommesett roterer under introtapene til de diverse sangene, og de andre går rundt hele tiden, så det er tilfeldig og veldig vanskelig og bestemme hvem som får "mest oppmerksomhet". bytte:P? håper de spiller blackened som første sang!! De spiller ikke Blackened som første sang. Første sangen blir "That Was Just Your Life" (TWJYL) fra Death Magnetic. Kan selvsagt hende at vi får Blackened senere i settet, noe jeg håper sterkt på.. Og så et lite spørsmål til folket der ute: Har noen erfaring med å gå inn en annen inngang enn det som står på billetten i Spektrum? Endret 8. juli 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tja, erfaring og erfaring. Var ei jente som sto fremfor meg i køen forrige måned. Da hun kom frem til de som scannet billetten sa dem "sorry, feil inngang. Finn riktig inngang og gå inn der." Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 De spiller ikke Blackened som første sang. Første sangen blir "That Was Just Your Life" (TWJYL) fra Death Magnetic. Kan selvsagt hende at vi får Blackened senere i settet, noe jeg håper sterkt på.. Har følgt med på de siste konsertene deres på nettet, de har åpnet med Blackened opptil flere ganger Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Har følgt med på de siste konsertene deres på nettet, de har åpnet med Blackened opptil flere ganger Det er riktig, de har åpnet med Blackened flere ganger de siste konsertene, men det er fordi de enten skulle på DVD (Nimes), eller fordi det var konserter som ikke har "In the round"-sceneoppsett (med mer, se under), slik som de fleste innendørskonsertene de har hatt i år og i fjor som en del av World Magnetic-turneen har. På slike konserter som Sonisphere og andre festivaler har de åpnet med Blackened eller andre sanger, men det er fordi de konsertene ikke var innendørs/in the round/"vanlige konserter"/kall det hva du vil. De åpner med That Was Just Your Life i Oslo, trust me. Endret 9. juli 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
holimar1 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har følgt med på de siste konsertene deres på nettet, de har åpnet med Blackened opptil flere ganger Det er riktig, de har åpnet med Blackened flere ganger de siste konsertene, men det er fordi de enten skulle på DVD (Nimes), eller fordi det var konserter som ikke har "In the round"-sceneoppsett (med mer, se under), slik som de fleste innendørskonsertene de har hatt i år og i fjor som en del av World Magnetic-turneen har. På slike konserter som Sonisphere og andre festivaler har de åpnet med Blackened eller andre sanger, men det er fordi de konsertene ikke var innendørs/in the round/"vanlige konserter"/kall det hva du vil. De åpner med That Was Just Your Life i Oslo, trust me. hm, ok! men vi får se da Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er bare å sjekke alle spillelistene på metontour, så ser man det glatt. Alle "standard-konsertene" starter likt, festivalene følger en annen oppskrift (Også kjent som innfallene til Lars) Hums.. Fikk tilbud om ståplassbillett. "Røverkjøp" for bare 2900 kroner! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er bare å sjekke alle spillelistene på metontour, så ser man det glatt. Alle "standard-konsertene" starter likt, festivalene følger en annen oppskrift (Også kjent som innfallene til Lars) Jepp, akkurat det jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå