Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]

Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bwahaha råbra konsert. Synd de ikke spilte 'I Disappear'.

Hva heter låtene det første coverbandet spilte? En av de var dritbra, jeg vil prøve å finne den.

Haha, beklager, jeg måtte bare le da jeg leste dette.

Det var absolutt en fet konsert. Tok av som faen under mange av sangene. Hadde håpet på litt flere gode gamle slagere, men det var jo tross alt en turne for DM.

Var jævlig kult å få se Mastodon og. Er fornøyd med sangene de spilte. Var litt dårlig lyd, men kult uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sånn jeg så det på forrige konsert var det felt 120 og 119 som fikk mest oppmerksomhet?

Lars sitt trommesett roterer under introtapene til de diverse sangene, og de andre går rundt hele tiden, så det er tilfeldig og veldig vanskelig og bestemme hvem som får "mest oppmerksomhet".

bytte:P?

håper de spiller blackened som første sang!!

De spiller ikke Blackened som første sang. Første sangen blir "That Was Just Your Life" (TWJYL) fra Death Magnetic. Kan selvsagt hende at vi får Blackened senere i settet, noe jeg håper sterkt på.. :)

Og så et lite spørsmål til folket der ute:

Har noen erfaring med å gå inn en annen inngang enn det som står på billetten i Spektrum?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

De spiller ikke Blackened som første sang. Første sangen blir "That Was Just Your Life" (TWJYL) fra Death Magnetic. Kan selvsagt hende at vi får Blackened senere i settet, noe jeg håper sterkt på.. :)

Har følgt med på de siste konsertene deres på nettet, de har åpnet med Blackened opptil flere ganger ;)

Lenke til kommentar
Har følgt med på de siste konsertene deres på nettet, de har åpnet med Blackened opptil flere ganger ;)

Det er riktig, de har åpnet med Blackened flere ganger de siste konsertene, men det er fordi de enten skulle på DVD (Nimes), eller fordi det var konserter som ikke har "In the round"-sceneoppsett (med mer, se under), slik som de fleste innendørskonsertene de har hatt i år og i fjor som en del av World Magnetic-turneen har. På slike konserter som Sonisphere og andre festivaler har de åpnet med Blackened eller andre sanger, men det er fordi de konsertene ikke var innendørs/in the round/"vanlige konserter"/kall det hva du vil. De åpner med That Was Just Your Life i Oslo, trust me.

;)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Det er riktig, de har åpnet med Blackened flere ganger de siste konsertene, men det er fordi de enten skulle på DVD (Nimes), eller fordi det var konserter som ikke har "In the round"-sceneoppsett (med mer, se under), slik som de fleste innendørskonsertene de har hatt i år og i fjor som en del av World Magnetic-turneen har. På slike konserter som Sonisphere og andre festivaler har de åpnet med Blackened eller andre sanger, men det er fordi de konsertene ikke var innendørs/in the round/"vanlige konserter"/kall det hva du vil. De åpner med That Was Just Your Life i Oslo, trust me.

;)

hm, ok! men vi får se da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...