osse-mon waits for alice Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 tre timer igjen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dørene åpnes 18.00 Mastodon går vel på scenen rundt 19.00... Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det forskjellig kø for ståplasser og sitteplasser? Hva tror du? Tror du de med sitteplasser kan gå inn sammen med de som har ståplasser. Da kommer jo alle til å gå til ståplassene. Det er mange innganger, her er salkartet forresten (Jeg sitter på 209, den beste): http://img.custompublish.com/getfile.php/7...oslospektrum.no Men jeg veit jo ikke hvor jeg skal gå inn. --åssen finner jeg ut det? På Billetten står det inng Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Da var Live Shit - San Diego i gang igjen, begynner å glede meg som en liten unge nå Bare klare å ta med meg riktig sett med billetter så jeg ikke dukker opp i døra med billetter det står 30.7 på Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 For siste GANG: JEG HAR EN BILLETT TIL METALLICA TIL VANLIG PRIS Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 For siste GANG: JEG HAR EN BILLETT TIL METALLICA TIL VANLIG PRIS Fortsatt? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ÅH, FY, FAEN! Helvete, så rått. Ingenting over, ingenting ved siden av. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Dette var STORT! Endret 17. juni 2009 av edge Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Øresus!! Hvor satt diskusjon.no folket ? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Le Setliste: That Was Just Your Life Harvester of Sorrow The Four Horsemen One Broken, Beat & Scarred Cyanide Sad But True Rob Bassdoodle Turn the Page All Nightmare Long Kirk Doodle 1 The Day That Never Comes Master of Puppets Fight Fire With Fire Kirk Doodle 2 Nothing Else Matters Enter Sandman ---- Jam Overkill Jump in the Fire ---- Seek and Destroy Da blir det gjensyn i Sverige Endret 17. juni 2009 av Jarek Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg sto cirka her(Lånte bilde over, det var ganske oversiktlig) Irriterte meg over noen idioter som absolutt skulle dytte, skyve, rive osv. Ødela for mye av opplevelsen Ca midtveis gikk vi bare bakover og stilte oss, kjøpte øl osv. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Irriterte meg over noen idioter som absolutt skulle dytte, skyve, rive osv. Ødela for mye av opplevelsen sad.gif Ca midtveis gikk vi bare bakover og stilte oss, kjøpte øl osv. Fikk med meg dette, ja. Var ikke lite heller! Endret 17. juni 2009 av Jarek Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ikke den aller beste setlisten, men så greit ut! Noen som vet hva Lamb of God og Mastodon spilte? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ikke den aller beste setlisten, men så greit ut! Noen som vet hva Lamb of God og Mastodon spilte? Hva spilte nå de da, hm.. Laid to Rest, Redneck, Walk with Me in Hell (I think), Now You've Got Something to Die For, Ruin, Black Label, The Faded Line + noen til? Mastodon.. Blood and Thunder, Iron Tusk, ++++ Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ganske sikker på at Crack the Skye og Oblivion var blant sangene til Mastodon og De var utrolig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Bwahaha råbra konsert. Synd de ikke spilte 'I Disappear'. Hva heter låtene det første coverbandet spilte? En av de var dritbra, jeg vil prøve å finne den. Endret 17. juni 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Øresus!! Hvor satt diskusjon.no folket ? Satt? Man står da på konsert. Sto litt rundtomkring på langsiden vekk fra den store tribunen. Red.: La til cirkabilde, og signerer på øresus forresten. Endret 17. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bwahaha råbra konsert. Synd de ikke spilte 'I Disappear'. Hva heter låtene det første coverbandet spilte? En av de var dritbra, jeg vil prøve å finne den. Regner med at du mener Mastodon(første oppvarmingsband). Les postene rett over deg Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sjuk konsert. Irriterte meg over dytte-folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå