NightKeeper Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Noen som har snøring på hvilke låter Mastodon spiller? Får jeg f.eks Seabeast i morgen så kommer jeg til å klikke totalt. Så hvis noen ser en som tar helt av under Mastodon, så er det undertegnede. Bare å komme bort og slå av en prat E: Fant det ut. De spiller seks låter. Bedre enn ingenting Endret 16. juni 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Noen som har snøring på hvilke låter Mastodon spiller? Får jeg f.eks Seabeast i morgen så kommer jeg til å klikke totalt. Så hvis noen ser en som tar helt av under Mastodon, så er det undertegnede. Bare å komme bort og slå av en prat I følge en på metclub forumet: Oblivion Divinations The Wolf Is Loose Unknown song (I would guess something from Leviathan like Iron Tusk or Blood & Thunder) Crack The Skye March Of The Fire Ants Det som ble spilt på iallfall én av konsertene i Helsinki Endret 16. juni 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Unknown sang = Crystal Skull. Hadde håpet på Seabeast men. Det beste hadde vært å få høre Hearts Alive, The Last Baron mm. Men det får man ikke på oppvarmingskonserter Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Unknown sang = Crystal Skull. Hadde håpet på Seabeast men. Det beste hadde vært å få høre Hearts Alive, The Last Baron mm. Men det får man ikke på oppvarmingskonserter Jojo, men kult blir det uansett Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gleder meg som en unge!! Er en person som digger kule sceneoppsett og pyro... synd de ikke har no smell på f.eks one.... men det blir kanon med flammer uansett! Satser og på at de spiller fight fire with fire Seek&Destroy som siste sang med baller som ramler ned fra taket... og ikke MINST lasershow på That Was Just Your Life.... O lykke dette blir bra!!! Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er det forskjellig kø for ståplasser og sitteplasser? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Noen som vil bytte en stk ståplass mot en stk sitteplass? Jeg har sitteplass. Ta gjerne kontakt på tlf 41767913 Endret 17. juni 2009 av les_paul92 Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ahahawaw! Får ikke sove, gleder meg så sinnsykt!! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 GLEDE SEG Ble ikke mange timene med søvn her heller gitt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ikke mange timene igjen nå!!!! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Noen som har litt mer kvalisfiserte gjetninger enn meg basert på tidligere setlists om vi får høre Blackened i kveld? Ser jo at den figurer på lista av og til, men det er langt flere uten den. Nærmer seg nå! Endret 17. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Blackened ble spilt på de 2 konsertene i 2003 i Spektrum. Ikke siden det her i Norge, så det burde jo være en viss mulighet Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sjekket Blackened jeg og, den blir ikke spilt ofte, og har blitt spilt noen ganger i år, sist i mai. Kommer den i kveld så vet jeg ikke hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg skal ikke si at jeg selger en metallica sitteplass rett foran scenen til ord pris for da hadde jeg gjort noe ulovlig her inne. Så jeg sier ikke at jeg har det. Selv om jeg kanskje... neida nå gikk jeg nesten for langt og holdt på å røpe meg. Endret 17. juni 2009 av Warrior Elite Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det forskjellig kø for ståplasser og sitteplasser? Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det forskjellig kø for ståplasser og sitteplasser? Hva tror du? Tror du de med sitteplasser kan gå inn sammen med de som har ståplasser. Da kommer jo alle til å gå til ståplassene. Det er mange innganger, her er salkartet forresten (Jeg sitter på 209, den beste): http://img.custompublish.com/getfile.php/7...oslospektrum.no Lenke til kommentar
vidash Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvor er Oslo Spektrum? Tar buss(151) fra strand inn til byen, så hvor bør man gå av for å være nermest spektrum? Aner ikke hvor Spektrum er såe.. Hadde vert fint å vite det! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Du bør gå av på Oslo Bussterminal. Det ligger nesten vegg-i-vegg Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det forskjellig kø for ståplasser og sitteplasser? Hva tror du? Tror du de med sitteplasser kan gå inn sammen med de som har ståplasser. Da kommer jo alle til å gå til ståplassene. Det er mange innganger, her er salkartet forresten (Jeg sitter på 209, den beste): http://img.custompublish.com/getfile.php/7...oslospektrum.no Men jeg veit jo ikke hvor jeg skal gå inn. --åssen finner jeg ut det? Lenke til kommentar
vidash Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Du bør gå av på Oslo Bussterminal. Det ligger nesten vegg-i-vegg Aha. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå