Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor tidlig burde man møte opp før dørene åpner for å få en litt fornuftig ståplass? Trenger ikke være HELT oppi gutta, men noen meter unna kanskje.

 

Er det mange som overnatter/drar utafor spektrum på morgenen i morgen?

Siden scenen er i midten kommer jo alle som står til å ha veldig gode plasser uansett. Er du der når de åpner burde det ikke være noe problem å få en god plass. Det er vel 17 eller 18 hvis jeg ikke tar feil.

Hvis du vil bare ha noen få foran deg burde du nok være der noen timer før (14-tiden f.eks).

Lenke til kommentar
Noen som vet når Metallica går på i morgen? Da jeg så Guns N' Roses i 06 så gikk jeg glipp av halve konserten pga at vi måtte rekke siste toget kl 23.43. Det bør ikke skje i morgen.

 

Ca 21-21:15. Altså bør det ikke være noe problem med toget, siden de spiller ganske nøyaktig, eller litt over 2 timer

Lenke til kommentar
Noen som vet når Metallica går på i morgen? Da jeg så Guns N' Roses i 06 så gikk jeg glipp av halve konserten pga at vi måtte rekke siste toget kl 23.43. Det bør ikke skje i morgen.

Til opplysning så har du postet både før og etter der hvor denne er hentet fra :p

Mastodon kl. 19.00 - 19.30

Lamb of God kl. 19.45 - 20.30

Metallica kl. 21.00 - 22.30

 

Om det ikke stemmer kan du skylde på en likesinnet, Manx. (Da tenker jeg ikke på musikk :p)

Lenke til kommentar
Noen som vet når Metallica går på i morgen? Da jeg så Guns N' Roses i 06 så gikk jeg glipp av halve konserten pga at vi måtte rekke siste toget kl 23.43. Det bør ikke skje i morgen.

 

Ca 21-21:15. Altså bør det ikke være noe problem med toget, siden de spiller ganske nøyaktig, eller litt over 2 timer

 

Flott, var det jeg antok. Men greit å være sikker. På Guns var de over halvannen time forsinket. Men Metallica er som regel on time :)

 

Atald; De spiller minst to timer :)

Lenke til kommentar
Hva i helvete. Lamb of God får et kvarter mer spilletid enn bandet som har gitt ut tiårets beste skive? Huff.

 

Kan dog ikke si jeg forventet noe annet, men fortsatt skuffende.

 

Helt enig. LoG er for meg care. Ble veldig skuffa da jeg så at de spilte før Metallica i Finland, som betyr mindre tid for Mastodon =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...