Masteral Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 JADA, billett på finn.no for 750 =D Tror jeg kunne sprengt av glede Sendt i posten fra Finnmark? =D Hentet hos selger i Oslo området, så ikke noe bedrageri (Håper jeg =P) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor tidlig burde man møte opp før dørene åpner for å få en litt fornuftig ståplass? Trenger ikke være HELT oppi gutta, men noen meter unna kanskje. Er det mange som overnatter/drar utafor spektrum på morgenen i morgen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor tidlig burde man møte opp før dørene åpner for å få en litt fornuftig ståplass? Trenger ikke være HELT oppi gutta, men noen meter unna kanskje. Er det mange som overnatter/drar utafor spektrum på morgenen i morgen? Siden scenen er i midten kommer jo alle som står til å ha veldig gode plasser uansett. Er du der når de åpner burde det ikke være noe problem å få en god plass. Det er vel 17 eller 18 hvis jeg ikke tar feil. Hvis du vil bare ha noen få foran deg burde du nok være der noen timer før (14-tiden f.eks). Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Jepp, helt enig. Er man der når dørene åpner får man mer enn god nok plass, det som er digg med sceneoppsettet på denne turneen Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet når Metallica går på i morgen? Da jeg så Guns N' Roses i 06 så gikk jeg glipp av halve konserten pga at vi måtte rekke siste toget kl 23.43. Det bør ikke skje i morgen. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet når Metallica går på i morgen? Da jeg så Guns N' Roses i 06 så gikk jeg glipp av halve konserten pga at vi måtte rekke siste toget kl 23.43. Det bør ikke skje i morgen. Ca 21-21:15. Altså bør det ikke være noe problem med toget, siden de spiller ganske nøyaktig, eller litt over 2 timer Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) De skal være på fra 21.00 til 22.30, ifølge en eller annen oversikt jeg har lest. Endret 16. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet når Metallica går på i morgen? Da jeg så Guns N' Roses i 06 så gikk jeg glipp av halve konserten pga at vi måtte rekke siste toget kl 23.43. Det bør ikke skje i morgen. Til opplysning så har du postet både før og etter der hvor denne er hentet fra Mastodon kl. 19.00 - 19.30Lamb of God kl. 19.45 - 20.30 Metallica kl. 21.00 - 22.30 Om det ikke stemmer kan du skylde på en likesinnet, Manx. (Da tenker jeg ikke på musikk ) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet når Metallica går på i morgen? Da jeg så Guns N' Roses i 06 så gikk jeg glipp av halve konserten pga at vi måtte rekke siste toget kl 23.43. Det bør ikke skje i morgen. Ca 21-21:15. Altså bør det ikke være noe problem med toget, siden de spiller ganske nøyaktig, eller litt over 2 timer Flott, var det jeg antok. Men greit å være sikker. På Guns var de over halvannen time forsinket. Men Metallica er som regel on time Atald; De spiller minst to timer Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 De skal være på fra 21.00 til 22.30, så vidt jeg kan huske. Det som står på oslospektrum.no er garantert feil. De har spilt 18 sanger på alle konsertene denne turneen, hvorfor skulle de plutselig spille færre? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg er bare fornøyd om det ikke stemmer jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva i helvete. Lamb of God får et kvarter mer spilletid enn bandet som har gitt ut tiårets beste skive? Huff. Kan dog ikke si jeg forventet noe annet, men fortsatt skuffende. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Hva i helvete. Lamb of God får et kvarter mer spilletid enn bandet som har gitt ut tiårets beste skive? Huff. Kan dog ikke si jeg forventet noe annet, men fortsatt skuffende. Helt enig. LoG er for meg care. Ble veldig skuffa da jeg så at de spilte før Metallica i Finland, som betyr mindre tid for Mastodon =/ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Blir sikkert bedre en : We`ll do you a fucking favor and walk of stage Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vet noen når dørene åpnes? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Satser på at den oversikten rett og slett ikke stemmer på noen punkter. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 JADA, billett på finn.no for 750 =D Tror jeg kunne sprengt av glede Sendt i posten fra Finnmark? =D Hentet hos selger i Oslo området, så ikke noe bedrageri (Håper jeg =P) Satser på at det går i boks da Jeg har min her! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vet noen når dørene åpnes? 18.00 Pilsing på Fiasco før konserten. I morgen blir det toget innover, så da blir det pilsing. I går måtte jeg kjøre hjem (AC/DC), og det er glad for at jeg slipper i morgen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Litt greit å bo på Plaza da, det kan man trygt kalle gangavstand Jaja, god natt og lykke til i morgen. Håper alle kommer seg vel frem med både kropp og billett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå