Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kun hvis du har vunnet. Sjekk også contest-siden på metclub for sikkerhets skyld, kan jo ha skjedd noe med en evt. mail

Der får jeg bare opp "There are currently no contests. Please check back later."

Da ser det nok dårlig ut her og. :(

 

Da er det nok desverre better luck next time ja ;) Er bare å prøve videre, vet om enkelte som har vært medlem siden metclub startet i 1993, og fortsatt ikke vunnet M&G. Selv var jeg heldig, vant på forsøk nr. 4

Lenke til kommentar

Når man snakker om god setliste, du fikk ikke med deg de fem første låtene de dro på en av Mexico konsertene sine.

 

Creeping Death

For Whom the Bells Tolls

Ride The Lightning

Disposable Heroes

One

 

Hvis de drar den i morgen så må jeg ta meg en sjapp tur på dass for å nappe litt i loffen tror jeg :wee:

 

Noen som vet i hvilken rekkefølge Lamb of God og Mastodon går på scenen i morgen?

 

Og AC/DC sitter fremdeles i beina så jeg gleder meg ikke til 4-5 timer på betongen i Spektrum i morgen :)

 

Edit:

 

Skulle ha sjekket sidene til Spektrum først ser jeg :)

 

Mastodon går på scenen 19.00 og det vil jo si først...

 

Mastodon kl. 19.00 - 19.30

Lamb of God kl. 19.45 - 20.30

Metallica kl. 21.00 - 22.30

 

Hvis Tallica spiller i 90 minutter så skal jeg hoppe naken rundt i spektrum de siste 45 minuttene de skulle ha spilt!!!

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Sliter jeg med, to mann som skal innover og begge to skal opp før fem i morgen tidlig, så vi kommer til å være så sent så mulig i spektrum. Må pokker få meg noen timer på øye fra jeg kommer hjem fra jobb og til jeg skal dra, hadde jeg ikke gjort det før AC/DC så hadde jeg sovnet bak rattet på jobben i dag...

 

Begynner å bli gammel og kjedelig :)

 

Edit:

 

Torsdags morgenen, men satser på at du skjønte det.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Når James Hetfield selv skal plukke ut sangene som best oppsummerer Metallica, svarer han til Spinner. com: «For Whom the Bell Tolls», «Sanitarium» og «Enter Sandman» – og i hvert fall to av dem blir å høre i Oslo.

:D

 

Nrk/musikk

 

Du missa out på For whom the Bell Tolls i Bergen Nightkeeper?

Synd de ikke spilte den på Valle Hovin, men satser på den kommer i morgen, var helt sjef når de dro den i Bergen.

De kan nesten spille hva de vil fra den nye(shame on me, har ikke hørt så mye på den, finner ikke cd en :( )

Men jeg vil ha med:

Creeping Death

Wherever I May Roam

Welcome Home (Sanitarium)

...And Justice For All

Orion

Master of Puppets

Battery

Sad But True

One

Enter Sandman

For Whom the Bell Tolls

Leper Messiah

Seek and Destroy

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Starten på Bergen konserten var jo også sinnsyk, jeg fikk jo tre av favoritt sangene mine på rappen.

 

Creeping Death

For Whom The Bell Tolls

Ride The Lightning

 

Også fulgte de pokker meg opp med Leper Messiah :dribble:

 

Hvis jeg får de tre første så kan de spille hva pokker de vil for meg etter det, da er stort sett kvelden reddet for meg :)

 

Sitter nå og varmer opp med San Diego konserten fra Live Shit utgivelsen, til naboenes store glede tenker jeg :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...