Arsenal89 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Jupp, Madison Square Garden 14+15 November Endret 11. juni 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Får man kun mail hvis man har vunnet eller får man en hvis man ikke er blant de heldige til meet & greet også? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Kun hvis du har vunnet. Sjekk også contest-siden på metclub for sikkerhets skyld, kan jo ha skjedd noe med en evt. mail Endret 11. juni 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kun hvis du har vunnet. Sjekk også contest-siden på metclub for sikkerhets skyld, kan jo ha skjedd noe med en evt. mail Der får jeg bare opp "There are currently no contests. Please check back later." Da ser det nok dårlig ut her og. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Kun hvis du har vunnet. Sjekk også contest-siden på metclub for sikkerhets skyld, kan jo ha skjedd noe med en evt. mail Der får jeg bare opp "There are currently no contests. Please check back later." Da ser det nok dårlig ut her og. Da er det nok desverre better luck next time ja Er bare å prøve videre, vet om enkelte som har vært medlem siden metclub startet i 1993, og fortsatt ikke vunnet M&G. Selv var jeg heldig, vant på forsøk nr. 4 Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kommer de til å selge noen billetter på dagen for å motvirke svartebørs, eller må jeg bare dra ned å se om jeg kan gjøre noen "kupp" på svartebørsen? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Børs. Alt er utsolgt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Faen, fikk ikke meldt meg på meet and greet.. jaja.. Noen som vet hvor de forskejllige inngangene i spektrum ligger? Noen som har et oversiktskart? red: Fant det Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 To dager igjen nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gleder meg jeg, ja! Hvilken inngang er "best" synes folket? Lenke til kommentar
Wicked77 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Har helt grei inngang jeg. Inngang 1. Da kommer jeg rett inn til der jeg sitter på felt 218 Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet noe om den Early Entry greia? Hvilken inngang det er osv.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er ikke noe Early Entry i Europa. Var bare noe for USA. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Merker jeg kjenner jeg begynner å bli giret nå. Er fortsatt ødelagt etter gårsdagens AC/DC-konsert, og da hjelper det ikke at gudene av metal spiller live i Oslo i morgen. Håper på en god setlist, med noen bortgjemte klassikere fra 80-tallet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Når man snakker om god setliste, du fikk ikke med deg de fem første låtene de dro på en av Mexico konsertene sine. Creeping Death For Whom the Bells Tolls Ride The Lightning Disposable Heroes One Hvis de drar den i morgen så må jeg ta meg en sjapp tur på dass for å nappe litt i loffen tror jeg Noen som vet i hvilken rekkefølge Lamb of God og Mastodon går på scenen i morgen? Og AC/DC sitter fremdeles i beina så jeg gleder meg ikke til 4-5 timer på betongen i Spektrum i morgen Edit: Skulle ha sjekket sidene til Spektrum først ser jeg Mastodon går på scenen 19.00 og det vil jo si først... Mastodon kl. 19.00 - 19.30 Lamb of God kl. 19.45 - 20.30 Metallica kl. 21.00 - 22.30 Hvis Tallica spiller i 90 minutter så skal jeg hoppe naken rundt i spektrum de siste 45 minuttene de skulle ha spilt!!! Endret 16. juni 2009 av Manx Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Rimelig drøy åpning det der ja. De åpner med Life / End i morgen hvertfall. Så får vi håpe på Bellz, Ride, Dyers osv Pilsing på Fiasco i morgen forresten, be there Manx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Sliter jeg med, to mann som skal innover og begge to skal opp før fem i morgen tidlig, så vi kommer til å være så sent så mulig i spektrum. Må pokker få meg noen timer på øye fra jeg kommer hjem fra jobb og til jeg skal dra, hadde jeg ikke gjort det før AC/DC så hadde jeg sovnet bak rattet på jobben i dag... Begynner å bli gammel og kjedelig Edit: Torsdags morgenen, men satser på at du skjønte det. Endret 16. juni 2009 av Manx Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Når James Hetfield selv skal plukke ut sangene som best oppsummerer Metallica, svarer han til Spinner. com: «For Whom the Bell Tolls», «Sanitarium» og «Enter Sandman» – og i hvert fall to av dem blir å høre i Oslo. Nrk/musikk Du missa out på For whom the Bell Tolls i Bergen Nightkeeper? Synd de ikke spilte den på Valle Hovin, men satser på den kommer i morgen, var helt sjef når de dro den i Bergen. De kan nesten spille hva de vil fra den nye(shame on me, har ikke hørt så mye på den, finner ikke cd en ) Men jeg vil ha med: Creeping Death Wherever I May Roam Welcome Home (Sanitarium) ...And Justice For All Orion Master of Puppets Battery Sad But True One Enter Sandman For Whom the Bell Tolls Leper Messiah Seek and Destroy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Starten på Bergen konserten var jo også sinnsyk, jeg fikk jo tre av favoritt sangene mine på rappen. Creeping Death For Whom The Bell Tolls Ride The Lightning Også fulgte de pokker meg opp med Leper Messiah Hvis jeg får de tre første så kan de spille hva pokker de vil for meg etter det, da er stort sett kvelden reddet for meg Sitter nå og varmer opp med San Diego konserten fra Live Shit utgivelsen, til naboenes store glede tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå