gard. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Forventes det at man skal sitte på rumpa når man er i spektrum? Det er vel nesten bare sitte plasser i spektrum, er det ikke? Når man kjøpte billett hadde man valget mellom stå- og sitte-plasser. En stor andel av billettene er ståplasser vil jeg tro. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg fikk også intrykk av at det var flest sitteplasser, men jeg kan ikke huske å ha sett noen tall på dette Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dette har sikkert blitt spurt om før, men tar sjansen Noen som vet om det er aldersgrense på konserten i Spektrum? Hvis det faktisk er 18, så er det UTROLIG kjedelig, ettersom jeg har bursdag 10 dager etter konserten Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er absolutt ikke 18-årsgrense på konsertene i Spektrum Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er absolutt ikke 18-årsgrense på konsertene i Spektrum Godt å høre ! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Er vel bare avgrenset område ved ølsalget der Med sånn idiotisk sluse-system, som tar evigheter å komme igjennom.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Setlist fra de to show'ene i Mexico så langt: Creeping DeathFor Whom The Bell tolls Ride The Lightning Disposable Heroes One Broken, Beat And Scarred The Memory Remains Sad But True Turn The Page All Nightmare Long The Day That Never Comes Master Of Puppets Fight Fire With Fire Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - The Prince No Remorse Seek and Destroy Creeping DeathFuel Wherever I May Roam Harvester Of Sorrow Fade To Black Cyanide ...And Justice For All Sad But True The Day That Never Comes All Nightmare Long One Master Of Puppets Dyers Eve Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - The Wait Hit The Lights Seek and Destroy De går litt vekk fra Death Magnetic-setlisten/oppskriften her! Gleder meg! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er nok for å få litt variasjon. De 3 mexico showene skal bli til en Live DVD! http://metallica.com/index.asp?item=602313 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vet det, men som jeg har nevnt flere ganger i tråden, så spiller de ting de knapt har spilt før Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Blir bra det her ja Likte de set-listene Håper virkelig de spiller ...And Justice for All på onsdag Når har folk planer om å stille seg i kø utenfor spektrum, egentlig? Blir sikkert folksomt ^^ Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Stikker vel inn litt etter at dørene har åpnet. Ikke vits å køe flere timer med dette sceneoppsettet, kommer nærme nok uansett Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen vunnet Meet & Greet? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) *sukk* Dessverre ikke Endret 11. juni 2009 av Osse-Mon Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Men jeg lurer på en ting. Dersom man bestilte gjennom metclub, slipper man inn før andre da? Det står jo på billetten, og har hørt rykter om at dette er gjort før Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Nei, er ikke early entry i Europa! Og btw, hvor står det på billetten? Det står ikke det på mine iallfall. Det er uansett bekreftet på metclub-forumet for lenge siden at early entry bare gjelder i Nord-Amerika. De hadde det ikke i Mexico i helga som var heller Endret 11. juni 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Yupp. På konsert i USA kommer vi metclubmedlemmer inn i egen kø Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Regner med å benytte meg av den muligheten i november, har billetter til begge konsertene i New York =) På den annen side, nærmer seg konsert i Oslo med stormskritt nå Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Gleder meg sykt til Metallica i sommer! Blir knallbra uansett hvilken set-liste de spiller. Alt er stygg bra! Jeg skal se de på Forum i København den 28 Juli, da jeg ikke fikk billetter til spektrum. Weeheeey! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Regner med å benytte meg av den muligheten i november, har billetter til begge konsertene i New York =) På den annen side, nærmer seg konsert i Oslo med stormskritt nå Madison Square Guarden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå