osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ja, leste det. Var mer på dette at den ALDRI har vært i reportoaret tidligere, og at vi ikke ANER hva som skjuler seg på setlisten til sommeren :D Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Blir nok moro i sommer : D Håper på noen sanger som har vært sjelden spilt. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Lyden i Bergen i fjor, da the sword varmet opp, var dessverre ikke god. Men for meg er det ett fett hvem som varmer opp. Det er metallica jeg vil se, ikke HIM/Mastodont/Gluntan/The Sword Råder deg å sjekke ut Mastodon, har hørt de skal spille mye fra det nye albumet "Crack The Skye" noe som er noe av det beste albumet jeg har hørt. Du vil definitivt glede deg mer til Metallica konserten etter å ha hørt på Mastodon (Hvis du blir like frelst som meg da:P ) Lenke til kommentar
Insense Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Angående Metallica - http://www.myspace.com/aeglivesweden Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 40 dager til konsert nr. 1 i dag =) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Lyden i Bergen i fjor, da the sword varmet opp, var dessverre ikke god. Men for meg er det ett fett hvem som varmer opp. Det er metallica jeg vil se, ikke HIM/Mastodont/Gluntan/The Sword Råder deg å sjekke ut Mastodon, har hørt de skal spille mye fra det nye albumet "Crack The Skye" noe som er noe av det beste albumet jeg har hørt. Du vil definitivt glede deg mer til Metallica konserten etter å ha hørt på Mastodon (Hvis du blir like frelst som meg da:P ) Vel, har hørt mye bra om mastodont, men et jeg har hørt har jeg ikke likt.. Men det å høre dem live endrer fort det! Nå gjelder det bare å finne billetter til konsert nummer 2! Lenke til kommentar
noodles Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nokon som vil bytte ein ståplass-billett til konserten 17.6 mot tilsvarande 30.7? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har muntlig eksamen enten 17 eller 18 juni, og gjett hvilken konsert jeg skal på. Blir fin oppladning da Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Ingen som vet om noen måte å få tak i billett til 30. juli? Legges det f.eks. ut billetter på konsertdagen? Eller noen som har en til "overs" ? Noen som har peiling på om det er noen ledige billetter igjen til konsertene i Sverige og Danmark? Endret 23. mai 2009 av tjotr Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Lurer også på dette! Lenke til kommentar
mikkel101 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Til de som ikke er så keen på å stå i 6-7 timer? (det er jeg) Jeg har to sitteplasser (17.06) til noen som har to ståplasser til meg. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk byttet til meg ståplasser til konserten 30. juli idag og lurer på om denne konserten blir identisk til den den 17. ? Hvordan er det egentlig, trenger man å være utenfor spektrum ørten timer før konsert start hvis man vil ha en grei ståplass? Har ikke mulighet til dette, så håper at konsert-opplevelsen ikke blir ødelagt pga dette? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 De spiller 10 sanger som er konstante. De siste 8 blir plukket fra en haug med sanger som alterneres, som også kommer litt an på hva som har blitt spilt i Norge de siste åra. Så setlisten blir jo litt forskjellig. Men som alltid med Metallica er man jo garantert de aller største hitsa Slik jeg ser det er det absolutt ikke nødvendig å stå mange timer i kø med det sceneoppsettet de kjører denne turneen. Du er ikke mange meterne unna selv bakerst på langsidene, varierer jo litt fra arena til arena, men jeg har sett dem to ganger det siste halvåret med denne scenen, og gode plasser har ikke vært noe problem Lenke til kommentar
Lexxie Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 wahaaa gjett hvem som her billet til ekstrakonserten og skal kose seg der ^^ Hurrah :D Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bleh. Det er nesten umulig å få tak i ståplassbilletter til konsert nummer to :/ Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 PM meg vis noen vill bytte ståplasser mot sitte plasser 17.06.09. Har to billeter med sitte plasser som jeg gjerne skulle bytta.. Godt mulig de kan byttes inn i billeter til 30.07 å.. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ikke lenge igjen nå! Dette har sikkert blitt spurt om før, men hvem var det som skal varme opp for Metallica? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Les litt lenger opp på denne siden, så ser du det Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så vidt jeg har fått for meg skal Mastodon og Lamb of God varme opp på den første konserten Gleder meg enormt til å se Mastodon, men er litt skeptiske for hvor godt de presterer live. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Forventes det at man skal sitte på rumpa når man er i spektrum? Det er vel nesten bare sitte plasser i spektrum, er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå