Arsenal89 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Lars er alltid morsom han =). En av de kuleste fyrene i hele musikkbransjen IMO. Møtte bandet i Sveits i fjor, og Lars var bare helrå som vanlig, spøkte og lo. Og det klassiske "Alright then" satt løst Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lars er alltid morsom han =). En av de kuleste fyrene i hele musikkbransjen IMO. Møtte bandet i Sveits i fjor, og Lars var bare helrå som vanlig, spøkte og lo. Og det klassiske "Alright then" satt løst "Hey, where are you from?" -"Swindon." -"Oh, Swindon... Uhm, is that up by... Blackpool?" -"NO!" -"Ey, you win some, you loose some." Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 VG gav konserten i Stockholm en 4'er... http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=551350 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 VG gav konserten i Stockholm en 4'er... http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=551350 Kjipt for de som hadde reist langt for å komme seg til den andre konserten som blei avlyst. Virker som en kjip beskjed å få, bare se her:Link - youtube Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Vi får hvertfall gratis nedlastning av konserten 4Mai . Synes mest synd på de som bare kom for den siste konserten. Hørt historier om de som har stått i kø i mange, mange, timer pluss kjørt en liten evighet pga konserten. Turen var hvertfall ikke så bortkastet for de av oss som kom for begge konsertene. Det var heldivis ikke alvorlig og det er jo det viktigste. Vil jo se Metallica flere ganger. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg fikk tilbud om å være med til denne konserten gratis (!!!), men takket nei, da kona har termin om to-tre uker, og jeg ikke ville bekymre henne! Heldigvis ble det ingen konsert, så jeg gikk ikke glipp av noe. Det er derimot synd for de som ikke fikk sett show'et, og som har brukt penger på hotell osv... Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Dumt at du måtte si nei da. Da er det vel ikke noen mulighet for at du kan bli med 4Mai heller. For da er du vel blitt pappa. Skal du på de i Oslo? Om du skal det får du hvertfall sett dem. Hvis den ikke blir kansellert neste gang har den kostet meg 3100-3200Kr, inkl den ekstra natten på hotell som var bortkastet 8-9mars og billetten. Så, med andre ord, en dyr konsert . De har ikke skuffet meg live enda så om de gir alt og kanskje en liten overaskelse i setlisten er jeg fornøyd. Blir den dyreste konserten jeg har vært på Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Yeah, har billett til den første konserten, og har SKIKKELIG lyst på to ståplasser til den andre konserten også.. Men jeg kan ikke dra 4. mai, nei :/ Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Synd det da. Men finnes ikke bedre grunn for og la vær enn en unge da. Men du kan hvertfall se frem til en konsert. Om du vil ha billett/billetter til den andre konserten kan du feks sjekke forumet til mcs på metallica.se. Der er det ofte brukere som skal selge billetter. Tar selvsagt ikke ansvar om du er uheldig og får en "falsk" billett. Men skulle jeg kjøpt billetter til en Metallica konsert ville jeg kjøpt derfra fremfor feks finn.no. Endret 19. mars 2009 av jonkar Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Premiære på enda en ny sang - Virker som om gutta koser seg på scenen for tiden. Fra showet i går: Great crowd, great setlist, great sounding show. Band did a little jam on The Small Hours before the ripped into Die and Trapped Under Ice!! That one hasn't been played since Aug 2004, and only the 5th time ever! Setlist and pics are up, see you in London on Saturday! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Premiære på enda en ny sang - Virker som om gutta koser seg på scenen for tiden. Fra showet i går: Great crowd, great setlist, great sounding show. Band did a little jam on The Small Hours before the ripped into Die and Trapped Under Ice!! That one hasn't been played since Aug 2004, and only the 5th time ever! Setlist and pics are up, see you in London on Saturday! Syns det er flott at de kommer med overaskelser når de har hatt en sånn liten pause. Hvem vet, kanskje det er Unforgiven III sin tur neste gang etter at de har hatt pause? Det er vel den siste sangen fra det nye albumet de kommer til å spille, for jeg mener å huske at jeg hørte James si på "Making Death Magnetic" at de ganske sikkert ikke kom til å spille "Suicide and Redemption" live. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kan vi spille den på guitarhero, kan de spille den live Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kan vi spille den på guitarhero, kan de spille den live Sant det. Men, jeg må si; Det ser virkelig ut som at gutta har det skikkelig morro om dagen. Altså, de koser seg på scenen, man kan på en måte føle energien bare man ser på en video fra en konsert. Gleder meg utrolig til å se de i Spektrum 30. juli. Leste nettopp på www.metontour.com at de spilte "Trapped Under Ice" i går, så de kommer stadig med nye overraskelser. I tillegg står det også at de jammet litt på "The Small Hours", så dette kan absolutt bli spennende fremover. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, det var det jeg skrev Liker også at de har dratt frem MYE av det gamle reportoaret, til og med "Turn the page" Jeg simpelthen MÅ skaffe meg billett til konsert nummer to også! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mulig det står her, men orker ikke lese gjennom alt. Hvem er oppvarmingsband for Metallica, 17. juni? Var det Mastodon og Lamb of God? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Stemmer det, så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Farsken. Så et klipp på youtube der de hadde The Sword som oppvarmingsband fra London i mars, håpet på det samme i Spektrum. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Lyden i Bergen i fjor, da the sword varmet opp, var dessverre ikke god. Men for meg er det ett fett hvem som varmer opp. Det er metallica jeg vil se, ikke HIM/Mastodont/Gluntan/The Sword Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Say What? Setlist: Location:Paris, FranceDate:Apr 2, 2009 Venue:Palais Omnisport de Bercy Setlist: That Was Just Your Life The End Of The Line The Four Horsemen Holier Than Thou One Broken, Beat And Scarred My Apocalypse Sad But True Bleeding Me All Nightmare Long The Day That Never Comes Master Of Puppets Fight Fire With Fire Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Motorcycle Man Hit The Lights Seek and Destroy Motorcycle Man ??? Endret 8. april 2009 av Osse-Mon Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Motorcycle Man ??? Det er en sang av Saxon. Fra metontour.com SAXON!! Posted: 4/2/2009 11:38:00 PM - Posted by : MetOnTour Biff Byford, lead singer of Saxon, came out to sing on one of his songs, Motorcycle Man in the encore. Metallica's second ever gig was opening for Saxon, and Biff has been a long time friend of the band. And since he was in town, they thought why not do a special song.... Full setlist and pics are up. Off to Cleveland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå