Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lars er alltid morsom han =). En av de kuleste fyrene i hele musikkbransjen IMO. Møtte bandet i Sveits i fjor, og Lars var bare helrå som vanlig, spøkte og lo. Og det klassiske "Alright then" satt løst :p

 

"Hey, where are you from?"

-"Swindon."

-"Oh, Swindon... Uhm, is that up by... Blackpool?"

-"NO!"

-"Ey, you win some, you loose some." :p

Lenke til kommentar

Vi får hvertfall gratis nedlastning av konserten 4Mai :new_woot: . Synes mest synd på de som bare kom for den siste konserten. Hørt historier om de som har stått i kø i mange, mange, timer pluss kjørt en liten evighet pga konserten. Turen var hvertfall ikke så bortkastet for de av oss som kom for begge konsertene.

 

Det var heldivis ikke alvorlig og det er jo det viktigste. Vil jo se Metallica flere ganger.

Lenke til kommentar

Dumt at du måtte si nei da. Da er det vel ikke noen mulighet for at du kan bli med 4Mai heller. For da er du vel blitt pappa. Skal du på de i Oslo? Om du skal det får du hvertfall sett dem.

 

 

Hvis den ikke blir kansellert neste gang har den kostet meg 3100-3200Kr, inkl den ekstra natten på hotell som var bortkastet 8-9mars og billetten. Så, med andre ord, en dyr konsert :hrm: . De har ikke skuffet meg live enda så om de gir alt og kanskje en liten overaskelse i setlisten er jeg fornøyd. Blir den dyreste konserten jeg har vært på :p

Lenke til kommentar

Synd det da. Men finnes ikke bedre grunn for og la vær enn en unge da. Men du kan hvertfall se frem til en konsert.

 

Om du vil ha billett/billetter til den andre konserten kan du feks sjekke forumet til mcs på metallica.se. Der er det ofte brukere som skal selge billetter. Tar selvsagt ikke ansvar om du er uheldig og får en "falsk" billett. Men skulle jeg kjøpt billetter til en Metallica konsert ville jeg kjøpt derfra fremfor feks finn.no.

Endret av jonkar
Lenke til kommentar

 

Premiære på enda en ny sang :D - Virker som om gutta koser seg på scenen for tiden.

 

Fra showet i går:

 

Great crowd, great setlist, great sounding show. Band did a little jam on The Small Hours before the ripped into Die and Trapped Under Ice!! That one hasn't been played since Aug 2004, and only the 5th time ever! Setlist and pics are up, see you in London on Saturday!
Lenke til kommentar

 

Premiære på enda en ny sang :D - Virker som om gutta koser seg på scenen for tiden.

 

Fra showet i går:

 

Great crowd, great setlist, great sounding show. Band did a little jam on The Small Hours before the ripped into Die and Trapped Under Ice!! That one hasn't been played since Aug 2004, and only the 5th time ever! Setlist and pics are up, see you in London on Saturday!

 

Syns det er flott at de kommer med overaskelser når de har hatt en sånn liten pause. Hvem vet, kanskje det er Unforgiven III sin tur neste gang etter at de har hatt pause? Det er vel den siste sangen fra det nye albumet de kommer til å spille, for jeg mener å huske at jeg hørte James si på "Making Death Magnetic" at de ganske sikkert ikke kom til å spille "Suicide and Redemption" live.

Lenke til kommentar
Kan vi spille den på guitarhero, kan de spille den live :p

 

Sant det. :p

 

Men, jeg må si; Det ser virkelig ut som at gutta har det skikkelig morro om dagen. Altså, de koser seg på scenen, man kan på en måte føle energien bare man ser på en video fra en konsert. Gleder meg utrolig til å se de i Spektrum 30. juli. Leste nettopp på www.metontour.com at de spilte "Trapped Under Ice" i går, så de kommer stadig med nye overraskelser. :) I tillegg står det også at de jammet litt på "The Small Hours", så dette kan absolutt bli spennende fremover.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Say What?

 

Setlist:

Location:Paris, France

Date:Apr 2, 2009

Venue:Palais Omnisport de Bercy

 

Setlist:

 

That Was Just Your Life

The End Of The Line

The Four Horsemen

Holier Than Thou

One

Broken, Beat And Scarred

My Apocalypse

Sad But True

Bleeding Me

All Nightmare Long

The Day That Never Comes

Master Of Puppets

Fight Fire With Fire

Nothing Else Matters

Enter Sandman

- - - - - - - -

Motorcycle Man

Hit The Lights

Seek and Destroy

 

 

Motorcycle Man ???

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Motorcycle Man ???

 

Det er en sang av Saxon.

 

Fra metontour.com

SAXON!!

Posted: 4/2/2009 11:38:00 PM

- Posted by : MetOnTour

Biff Byford, lead singer of Saxon, came out to sing on one of his songs, Motorcycle Man in the encore. Metallica's second ever gig was opening for Saxon, and Biff has been a long time friend of the band. And since he was in town, they thought why not do a special song.... Full setlist and pics are up. Off to Cleveland!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...