Marbash Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fikk faen i meg kjøpt to sittebilletter ved siden av av hverandre på felt 108 i dag, utrolig Latterlig tragisk. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fikk faen i meg kjøpt to sittebilletter ved siden av av hverandre på felt 108 i dag, utrolig Latterlig tragisk. Å? At slikt skjer er jo ikke uventet. Her kan ikke Billettservice klandres, her er det heller de som har bestilt billetten som har skylda. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Vel, her kommer jeg med en liten melding som jeg pleier å gjøre når jeg finner billetter på billettservice (ikke spør hvorfor jeg er der ofte, jeg bare er det ) vel.. FOLKENS! Om en av dere der ute ikke har billett, så ligger det nå en ute, til 30/07-konserten. Dette er en enkel sitteplass.. Tenkte jeg bare skulle si ifra Seksjon C, rad 2, plass: 15, • 3/FELT 107.. Edit: Og da var den gone.. Forhåpentligvis til noen her på diskusjon Endret 30. januar 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Synd den forsvant. Har en kompis som trenger billett. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Gleder meg Blir min første metallica konsert Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gleder meg Blir min første metallica konsert Samme her Var på Iron Maiden på Valle Hovin ifjor, og det var helt fantastisk. Dette året blir det Metallica og AC/DC, fann jeg gleder meg Lenke til kommentar
DubMartin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I løpet av Europa-turnéen, vil jeg etter konserten 30 juli ha fått med meg 13 Metallica konserter i løpet av de siste 6 årene =) Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Blir 11 stk på drøye to år her, etter 30 juli =) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Skal sies at når jeg er ferdig med den siste i Spektrum i år så er de 8 konsertene fordelt over 13 år, første gangen var i '96 på høsten en gang. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Hva er det ene bandet som varmet opp for Metallica i bergen? Tenker ikke på Down, men det andre bandet. Endret 11. februar 2009 av webby1 Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Var The Sword, ja. Jeg likte dem bedre enn Down. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Down eide The Sword! Men det er bare min mening Første gang jeg faktisk ville se mer av et supportband. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Down er et dritbra band med Phil Anselmo i spissen, men fikk også sansen for The Sword. Et ufattelig bra band! Endret 14. februar 2009 av webby1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 YEAH! Veldig bra setlist i Nottingham, gleder meg mer og mer til konserten Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 YEAH! Veldig bra setlist i Nottingham, gleder meg mer og mer til konserten Dette lover bra Har ikke holdt meg helt oppdatert på metontour.com i det siste.. innser at jeg må det nå, ass.. Fy faan sommern blir bra! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, de har hatt noen fantastiske setlists. Håper at innen de kommer til Norge at James ikke synger mer enn "Judas lives, recite this vow" og lar oss synge "I've become your new god now!" Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Første gangen jeg var i spektrum var på Metallica konsert, hadde sitteplasser, men stod da likevel! Funket fint det, de bak så bra selv om vi stod på rekka foran. Nå satt de ikke hele tiden de heller så. Er helt enig om at man ikke kan sitte på en Metallica konsert! Gleder meg til den 30.07.09. Klarte å skaffe billetter. Så det blir den fjerde Metallica konserten! Når jeg var på konsert i Spektrum i desember 2007, fikk vi streng beskjed om å sette oss ned hele tiden. Men jeg tror kanskje det var fordi en jente falt ned fra sitteplassene, så vet ikke helt hvordan det er nå da.. Jeg var der i 2003 da. Så mulig det var noe annet da. Så ikke noe problem med å stå egentlig, bare man ikke var i veien for de som var bak (som også stod). Men om det har blitt strengere nå kan jeg ikke si noe om, da jeg bare har hatt ståplasser de siste gangene jeg har vært der. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Bare Unforgiven III, Suicide and Redemtion og My Apocalypse som gjenstår nå. Suicide tviler jeg på at de kommer til å spille live, men hadde vært tøft å høre Unforgiven III live. Så nettopp "The Judas Kiss" videoen nå, enten er det dårlig opptak, eller dårlig arena for lyden der var ikke akkurat den beste i forhold til det jeg har sett på de andre "metontour-videoene". Noen som forresten syns Lars var litt morsom undet Meet and Greet i Nottingham? Gleder meg hvert fall til 30. juli! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå