Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, her kommer jeg med en liten melding som jeg pleier å gjøre når jeg finner billetter på billettservice (ikke spør hvorfor jeg er der ofte, jeg bare er det :p)

 

vel..

FOLKENS!

Om en av dere der ute ikke har billett, så ligger det nå en ute, til 30/07-konserten. Dette er en enkel sitteplass.. Tenkte jeg bare skulle si ifra :)

Seksjon C, rad 2, plass: 15, • 3/FELT 107..

 

Edit: Og da var den gone.. Forhåpentligvis til noen her på diskusjon :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Første gangen jeg var i spektrum var på Metallica konsert, hadde sitteplasser, men stod da likevel! Funket fint det, de bak så bra selv om vi stod på rekka foran. Nå satt de ikke hele tiden de heller så. Er helt enig om at man ikke kan sitte på en Metallica konsert!

 

Gleder meg til den 30.07.09. Klarte å skaffe billetter. Så det blir den fjerde Metallica konserten!:D

 

Når jeg var på konsert i Spektrum i desember 2007, fikk vi streng beskjed om å sette oss ned hele tiden. Men jeg tror kanskje det var fordi en jente falt ned fra sitteplassene, så vet ikke helt hvordan det er nå da..

 

Jeg var der i 2003 da. Så mulig det var noe annet da.

Så ikke noe problem med å stå egentlig, bare man ikke var i veien for de som var bak (som også stod).

Men om det har blitt strengere nå kan jeg ikke si noe om, da jeg bare har hatt ståplasser de siste gangene jeg har vært der.

Lenke til kommentar

Bare Unforgiven III, Suicide and Redemtion og My Apocalypse som gjenstår nå. :) Suicide tviler jeg på at de kommer til å spille live, men hadde vært tøft å høre Unforgiven III live. :) Så nettopp "The Judas Kiss" videoen nå, enten er det dårlig opptak, eller dårlig arena for lyden der var ikke akkurat den beste i forhold til det jeg har sett på de andre "metontour-videoene". Noen som forresten syns Lars var litt morsom undet Meet and Greet i Nottingham? :p

 

Gleder meg hvert fall til 30. juli! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...