Gå til innhold

Metallica, Oslo Spektrum 17.06.09+30.07.09 [Kjøp/salg er ikke lov her]


Arsenal89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det hodet mitt som er fucka, billettservice som er fucka, eller er det faktisk flere billetter igjen?

 

Jeg kunne gå inn på billettservice og bestille billetter opp til flere ganger nå, men gjor det ikke, har ikke råd til å reise til Oslo.. :dontgetit:

 

Det burde vert hodet ditt hvis du får billetter nå? :p

 

Men billettservice er helt ut å kjøre nå!

Lenke til kommentar

Det er ikke 18 års grense. I spektrum er det egene "barer" for de som vil ha øl. Har du sitteplass, så kan du ikke gå ned til de som har ståplass, eller omvendt.

 

119 er vel ganske greie plasser det? Ganske midt på.

 

Ang. det å sitte på en metallica konsert. Det er bedre enn å ikke ha noen plass :p Og man kan jo stå på plassen sin.

Lenke til kommentar

Har hatt sitteplass på både andre konserter og en Metallica-konsert før. Folk som er ved sitteplassene liker IKKE at man reiser seg, det er min erfaring.

 

Angående det med sitteplass på Metallica-konsert, vel, jeg likte det ikke i det hele tatt. Men det har faktisk sine fordeler, som blant annet er at man slipper å stå i evigheter mens man venter på band(ene), pluss at man ikke blir helt kake i beina etter en stund.

 

Men alt i alt foretrekker i allefall jeg ståplass forran sitteplass. Ingen tvil i det hele tatt.

 

Men som graslauk sa, det er MYE bedre å ha sitteplass en å ikke ha billett i det hele tatt :)

 

Edit: Bilde av sal"oppsettet" som vil bli brukt er lagt ved, nedenfor.

 

 

119 er slett ikke galt, det :)

post-72628-1230432601_thumb.jpg

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Første gangen jeg var i spektrum var på Metallica konsert, hadde sitteplasser, men stod da likevel! Funket fint det, de bak så bra selv om vi stod på rekka foran. Nå satt de ikke hele tiden de heller så. Er helt enig om at man ikke kan sitte på en Metallica konsert!

 

Gleder meg til den 30.07.09. Klarte å skaffe billetter. Så det blir den fjerde Metallica konserten!:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Første gangen jeg var i spektrum var på Metallica konsert, hadde sitteplasser, men stod da likevel! Funket fint det, de bak så bra selv om vi stod på rekka foran. Nå satt de ikke hele tiden de heller så. Er helt enig om at man ikke kan sitte på en Metallica konsert!

 

Gleder meg til den 30.07.09. Klarte å skaffe billetter. Så det blir den fjerde Metallica konserten!:D

 

Når jeg var på konsert i Spektrum i desember 2007, fikk vi streng beskjed om å sette oss ned hele tiden. Men jeg tror kanskje det var fordi en jente falt ned fra sitteplassene, så vet ikke helt hvordan det er nå da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...