B4stian Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg fikk kjøpt enda en ståplass til 30.07.09. Det skal være en plass til som er ledig. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tusen hjertelig takk, datating Da blir det Metallica på nabo'en og! Hilser fra lasse12345 her på forumet Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Helvette ass, jeg prøver hele tiden å kjøpe, men det er aldri noe Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er det hodet mitt som er fucka, billettservice som er fucka, eller er det faktisk flere billetter igjen? Jeg kunne gå inn på billettservice og bestille billetter opp til flere ganger nå, men gjor det ikke, har ikke råd til å reise til Oslo.. Det burde vert hodet ditt hvis du får billetter nå? Men billettservice er helt ut å kjøre nå! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tror endelig at de har sluppet opp for billetter nå. Tydeligvis har det vært mange som har bestilt, men som ikke har hentet eller fått betalt for de billettene som de har bestilt. Jeg var heldig og fikk tak i to billetter 2. desember. Lenke til kommentar
Metallica4ever Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei jeg har noen spørsmål her: Er det 18 års grense? Kan man stå på sitteplasser eller gå til ståplasser? Er ikke plassen bak f.eks 119 veldig avskilt fra resten? Er det ikke kjempekjipt å sitte på en Metallica konsert? Jeg har sitte-billetter Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er ikke 18 års grense. I spektrum er det egene "barer" for de som vil ha øl. Har du sitteplass, så kan du ikke gå ned til de som har ståplass, eller omvendt. 119 er vel ganske greie plasser det? Ganske midt på. Ang. det å sitte på en metallica konsert. Det er bedre enn å ikke ha noen plass Og man kan jo stå på plassen sin. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Har hatt sitteplass på både andre konserter og en Metallica-konsert før. Folk som er ved sitteplassene liker IKKE at man reiser seg, det er min erfaring. Angående det med sitteplass på Metallica-konsert, vel, jeg likte det ikke i det hele tatt. Men det har faktisk sine fordeler, som blant annet er at man slipper å stå i evigheter mens man venter på band(ene), pluss at man ikke blir helt kake i beina etter en stund. Men alt i alt foretrekker i allefall jeg ståplass forran sitteplass. Ingen tvil i det hele tatt. Men som graslauk sa, det er MYE bedre å ha sitteplass en å ikke ha billett i det hele tatt Edit: Bilde av sal"oppsettet" som vil bli brukt er lagt ved, nedenfor. 119 er slett ikke galt, det Endret 28. desember 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Metallica4ever Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Enten så skaffer jeg meg ståplasser eller så står jeg uansett hva folk sier Man KAN bare ikke sitte på Met konert! Da er jo litt av opplevelsen borte Men men som dere har sagt, bedre en ingen plasser i det hele tatt! Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Første gangen jeg var i spektrum var på Metallica konsert, hadde sitteplasser, men stod da likevel! Funket fint det, de bak så bra selv om vi stod på rekka foran. Nå satt de ikke hele tiden de heller så. Er helt enig om at man ikke kan sitte på en Metallica konsert! Gleder meg til den 30.07.09. Klarte å skaffe billetter. Så det blir den fjerde Metallica konserten! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vel, neppe dere som bestemmer om dere står eller ei når det er sitteplasser. Vaktene er ganske kjappe til å si ifra hvis noen reiser seg... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg satt på Ozzy, greit nok, men på Metallica er ståplass nesten et must Men somsagt, sitteplass er bedre en ingen plass Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Lite spørsmål..... Kommer man inn hvis man er under 18 ? Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg var på konsert i spektrum med Metallica for første gang da jeg var 13. Så jada. Lenke til kommentar
Lasse12345 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg fikk kjøpt enda en ståplass til 30.07.09. Det skal være en plass til som er ledig. Tusen tusen tusen takk for at du sa ifra Tenk at Haakon* gikk inn på diskusjon akkurat da Gjett om jeg kjappa meg bort for å finne bankkortet til morra mi a Men.. Tusen Takk iallefall Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg og en kamerat har sitteplass billetter, hvis noen vil bytte med ståplass så si fra. Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Første gangen jeg var i spektrum var på Metallica konsert, hadde sitteplasser, men stod da likevel! Funket fint det, de bak så bra selv om vi stod på rekka foran. Nå satt de ikke hele tiden de heller så. Er helt enig om at man ikke kan sitte på en Metallica konsert! Gleder meg til den 30.07.09. Klarte å skaffe billetter. Så det blir den fjerde Metallica konserten! Når jeg var på konsert i Spektrum i desember 2007, fikk vi streng beskjed om å sette oss ned hele tiden. Men jeg tror kanskje det var fordi en jente falt ned fra sitteplassene, så vet ikke helt hvordan det er nå da.. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fra 5:11 til 5:17 eller noe på dette klippet så står de jo og hopper ved sitteplassene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Rart det det i slutten på Spit it Out, hva kan det komme av tro? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Fikk faen i meg kjøpt to sittebilletter ved siden av av hverandre på felt 108 i dag, utrolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå