TurboHolte Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) OoomG! Det var faktisk ledige billetter på billettservice i går, wee :!: Hva er sjangsen for det xD HAHA :!: Er det mulig Endret 27. november 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 OoomG! Det var faktisk ledige billetter på billettservice i går, wee :!: Hva er sjangsen for det xD har bare en ting og si... LOL.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvis man sjekker ofte, er sjansen absolutt til stede for å få billetter. Jeg fant ut at jeg skulle dra på konserten i fjor ca en uke før de spilte, gikk inn på billettservice og kjøpte den ene billetten som var tilgjengelig. Første forsøk, altså. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 noen flere herfra som ska sove på SAS skandinavia hotell eller? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvis man sjekker ofte, er sjansen absolutt til stede for å få billetter. Jeg fant ut at jeg skulle dra på konserten i fjor ca en uke før de spilte, gikk inn på billettservice og kjøpte den ene billetten som var tilgjengelig. Første forsøk, altså. Samme her Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 noen flere herfra som ska sove på SAS skandinavia hotell eller? En venninne og meg skal overnatte på Cabinn scandinavia.. noen som skal det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Blir nok bare tur-retur samme dag bare jeg får ordnet med transport hjemover. Får jeg ikke det havner jeg nok på et hotell i nærheten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 noen flere herfra som ska sove på SAS skandinavia hotell eller? En venninne og meg skal overnatte på Cabinn scandinavia.. noen som skal det? Nei, men meg og en kompis skal overnatte hos en kompis rett utenfor Oslo. Så det er bare å joine. Vi tar med øl!!!! Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 så, kor blir det metallica forspiel då? noen som veit? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 så, kor blir det metallica forspiel då? noen som veit? De fleste pubbene. Du kan jo sjekke ut rock-in. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvilke steder har 18års grense? Har med meg en liten nabb -_- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Veit ikke. Rockin er 20 års (og alltid en dørvakt som sjekker folk som ikke ser gamle nok ut). Men stort sett alt av pubber i byen spiller nok metallica hele ettermiddagen. Pleier bare å være sånn når store band er i byen, fordi alle pubbene vil utnytte alle metal-fansen og vil at de skal drikke øllen sin hos dem før konserten. Er alltid morsomt å bare rusle rundt i byen på formiddagen før Iron Maiden-konsert f.eks., hører Maiden på nesten alle gatehjørner siden pubbene spiller plater og live-DVD'r. Endret 1. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 så, kor blir det metallica forspiel då? noen som veit? De fleste pubbene. Du kan jo sjekke ut rock-in. og kor ligger rock-in? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) http://www.rockin.no/ HER. Edit: der sto ikke mye, nei. Men han styggen i døra er dørvakt, so watch out, kids! Han har nemlig Manowar-genser på seg. Og Simen fra Dimmu pleier å leke bartender av og til. Når man går oppover (eller nedover) karl-johan, kommer man til en bakketopp. Der er det en burger king restaurant på siden av gata. Da snur du til venstre (eller høyre) og følger gata nedover forbi BK så hører du metalmusikken gjomer ut døra. De spiller BARE metal, alt fra Maiden til Darkthrone. Endret 1. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Latterlig at billettservice har så dårlig kontroll som de har, nå, for fem min. siden fikk jeg tak i to billetter til meg og dama.. Wiiie! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) NB!! Det er nå billetter ute, jeg har i alle fall kommet igjennom et par ganger! .. Edit: Denne plassen har kommet opp mange ganger nå: OSLO SPEKTRUM I 8 226 • 1/FELT 218 Endret 2. desember 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Eh ja. Jeg kjøpte den nettopp. 10hi. OSLO SPEKTRUM Seksjon I Rad 8 Plass(er) 226 • 1/FELT 218 Men fikk ikke kjøpt 2. Så nå kan dere glemme den. Endret 2. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kan virke som om det er helt tomt nå, hvert fall for en liten stund (man vet jo tydeligvis aldri med Billettservice). Glad jeg fikk tak i hvert fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jah. Sjekka bare helt på måfå egentlig nå, og da kom den billetten opp. 725,- er litt drøy pris for sitteplass da. Men jeg kjøpte den såklart. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er det hodet mitt som er fucka, billettservice som er fucka, eller er det faktisk flere billetter igjen? Jeg kunne gå inn på billettservice og bestille billetter opp til flere ganger nå, men gjor det ikke, har ikke råd til å reise til Oslo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå